طرح لایه باز کارت ویزیت رستوران و سفره خانه

شناسه مطلب : 451474
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح لایه باز کارت ویزیت رستوران و سفره خانه

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل رستوران و سفره‌خانه می‌تواند نقشی حیاتی در جذب مشتریان جدید و ایجاد ارتباط پایدار با مشتریان فعلی داشته باشد. کارت ویزیت‌ها اطلاعات ضروری مانند نام رستوران، آدرس، شماره تماس، و حتی شبکه‌های اجتماعی را به مشتریان ارائه می‌دهند. این اطلاعات به مشتریان این امکان را می‌دهد که در هر زمانی که نیاز به یک وعده غذایی دلچسب و سنتی دارند، به راحتی به رستوران یا سفره‌خانه شما مراجعه کرده یا برای رزرو و سفارش با شما تماس بگیرند. این امر باعث ایجاد دسترسی آسان به خدمات و تقویت ارتباط بین مشتریان و رستوران می‌شود.

طراحی کارت ویزیت برای رستوران و سفره‌خانه می‌تواند به گونه‌ای باشد که جذابیت محیط و غذاهای رستوران را به تصویر بکشد. استفاده از تصاویر غذاهای خوشمزه و رنگ‌های گرم، می‌تواند جلوه‌ای دلپذیر به کارت بدهد و مشتریان را ترغیب به بازدید از رستوران کند. همچنین، ذکر پیام‌های جذابی مانند "تجربه طعم‌های اصیل ایرانی" یا "محیطی دلنشین برای لحظاتی خوش" می‌تواند حس کنجکاوی مشتریان را تحریک کرده و آن‌ها را به تجربه غذاهای رستوران تشویق کند. این نوع طراحی به برندسازی و ایجاد تصویری مثبت از رستوران کمک می‌کند.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، کارت ویزیت به تقویت وفاداری مشتریان فعلی نیز کمک می‌کند. مشتریانی که کارت ویزیت را دریافت می‌کنند، به احتمال زیاد در مواقع نیاز به یک وعده غذایی یا دورهمی دوستانه، به همان رستوران مراجعه می‌کنند. همچنین، کارت ویزیت‌ها به راحتی می‌توانند بین دوستان و آشنایان مشتریان توزیع شوند، که این نوع تبلیغات دهان‌به‌دهان تأثیر زیادی در گسترش دامنه مشتریان دارد. به این ترتیب، تبلیغات از طریق کارت ویزیت می‌تواند به رشد کسب‌وکار و افزایش شهرت رستوران و سفره‌خانه کمک کرده و در نهایت منجر به موفقیت بیشتر این کسب‌وکار شود.

طرح کارت ویزیت سفره خانه جهت استفاده کاسبان این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده درطرح کارت ویزیت رستوران سنتی

طرح کارت ویزیت سفره خانه شامل:

تصویر چلو کباب، تذهیب و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این  طرح گرافیکی علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت براق، کارت ویزیت کتان و کارت ویزیت مات و دیگر کارت ویزیت ها نیز می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت ویزیت سفره خانه

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز سفره خانه
  • همنشینی مناسب رنگ کرم با طرح کارت ویزیت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طراحی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت

 


کارت ویزیت رستوران سنتی , رستوران سنتی , کافه سنتی , کارت ویزیت سفره خانه سنتی , کارت ویزیت سفره خانه , طرح کارت ویزیت رستوران سنتی , رستوران ایرانی , طرح کارت ویزیت سفره خانه , طرح کارت ویزیت ایرانی , طرح کارت ویزیت سفره خانه , طرح لایه باز کارت ویزیت رستوران سنتی , طرح لایه باز کارت ویزیت سفره خانه , کارت ویزیت کافه سنتی , کارت ویزیت psd , سفره خانه سنتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325