طرح لایه باز کارت ویزیت خدمات الکتریکی

شناسه مطلب : 442294
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت لوازم الکترونیکی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای شغل خدمات الکتریکی تأثیرات مهمی دارند. اولاً، تبلیغات می‌توانند به صورت گسترده‌تر به معرفی خدمات الکتریکی شما به مشتریان پرداخته و برند شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و حرفه‌ای معرفی کنند. این تبلیغات می‌توانند به وسیله رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و رسانه‌های اجتماعی انجام شوند، که این امکان را فراهم می‌کنند تا به جمعیت بزرگی دسترسی داشته باشید و ارتباط بیشتری با مشتریان جدید برقرار کنید.

ثانیاً، چاپ کارت ویزیت می‌تواند به شما کمک کند تا به شکل حرفه‌ای‌تری با مشتریان ارتباط برقرار کنید. یک کارت ویزیت زیبا و با کیفیت می‌تواند نشان دهنده اهمیتی است که به ارتباط با مشتریان می‌دهید و به آنها اطمینان می‌دهد که خدمات شما نیز با کیفیت خواهد بود. همچنین، اطلاعات مهمی مانند نام، شماره تماس و آدرس شما را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، که این امر می‌تواند فرآیند ارتباط و ارتباطات را بهبود بخشد.

سوماً، چاپ کارت ویزیت و تبلیغات می‌توانند به ایجاد یک شبکه روابط حرفه‌ای کمک کنند. با داشتن کارت ویزیت‌هایی با طراحی جذاب و اطلاعات دقیق، می‌توانید با دیگر تاجران محلی، کارفرمایان پتانسیل و حتی مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و به این ترتیب فرصت‌های همکاری و تعمیم شبکه را ارتقا دهید. به طور خلاصه، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌توانند به توسعه و رشد شغل خدمات الکتریکی شما کمک کنند و به شما کمک می‌کنند تا به موفقیت بیشتری دست یابید.

کارت ویزیت تعمیرات لوازم الکترونیکی ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت لوازم الکترونیکی

طرح کارت ویزیت الکتریکی و برق ساختمان شامل: وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.



مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز لوازم الکترونیکی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت لوازم الکترونیکی
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح لوازم الکترونیکی
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از وکتورمرتبط
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت لوازم الکترونیکی

فروشگاه لوازم الکتریکی , کارت ویزیت فروشگاه لوازم الکترونیک , برق , کارت ویزیت فروشگاه لوازم الکتریکی , برق و صنعت , لوازم الکتریکی , کارت ویزیت سیم کشی ساختمان , کارت ویزیت کالای برق , کارت ویزیت خدمات الکتریکی , فروشگاه لوازم برقی , الکترونیکی , کارت ویزیت برق و صنعت , سیمکش ساختمان , کارت ویزیت لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325