طرح لایه باز کارت ویزیت جوراب فروشی

شناسه مطلب : 427770
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :3 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح کارت ویزیت فروشگاه جوراب

 

۱. افزایش شناخت و آگاهی مشتریان: تبلیغات و چاپ کارت ویزیت به شغل جوراب فروشی کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری با این فروشگاه آشنا شوند. این تبلیغات می‌توانند از طریق رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون، رادیو و یا حتی تبلیغات محلی مانند تابلوها و پوسترها انجام شوند. همچنین، کارت ویزیت‌های طراحی‌شده با دقت و حرفه‌ای به مشتریان کمک می‌کنند تا اطلاعات تماس فروشگاه را با خود داشته باشند و در صورت نیاز به جوراب‌ها یا محصولات دیگر، به راحتی با فروشگاه تماس بگیرند.

۲. ایجاد اعتماد مشتریان: تبلیغات و کارت ویزیت‌های حرفه‌ای به مشتریان اطمینان می‌دهند که فروشگاه جوراب دارای اعتبار و قابلیت ارائه محصولات با کیفیت است. اولین تماس یک مشتری با یک کارت ویزیت زیبا و حرفه‌ای می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در نگرش و اعتماد مشتری به فروشگاه داشته باشد. این اعتماد مشتریان می‌تواند باعث افزایش میزان خرید و تکراری شدن خریداران شود.

۳. ارتقاء جذب مشتریان جدید: تبلیغات و چاپ کارت ویزیت، فرصتی عالی برای جذب مشتریان جدید به فروشگاه جوراب فراهم می‌کند. از طریق تبلیغات در مناطق مختلف، مخاطبان جدید را به سوی فروشگاه جذب می‌کنید و با ارائه اطلاعات مختصر و جذاب در کارت ویزیت، مشتریان جدید را به خرید و آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات فروشگاه ترغیب می‌کنید.

به طور کلی، تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل جوراب فروشی به افزایش شناخت مشتریان، ایجاد اعتماد، و ارتقاء فرآیند جذب مشتریان جدید کمک می‌کند و به بهبود و رشد این کسب‌وکار کمک می‌کند.

طرح کارت ویزیت لایه باز جوراب فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت جوراب فروشی

طرح کارت ویزیت فروشگاه جوراب شامل: عکس با کیفیت جوراب، جوراب، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (بصورت عمودی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

کارت ویزیت فروشگاه جوراب، کارت ویزیت لایه باز فروشگاه جوراب، طرح کارت ویزیت فروشگاه جوراب، کارت ویزیت لایه باز جوراب فروشی، بکگراند مرتبط با مشاغل مد و پوشاک، عکس با کیفیت جوراب، جوراب، عکس با کیفیت، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت جوراب فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد ، آبی

سایز:                               3 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه جوراب
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از المانهای با کیفیت
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت جوراب در طراحی کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت جوراب فروشی

طرح کارت ویزیت , کارت ویزیت جوراب فروشی , کارت ویزیت فروشگاه جوراب , فروشگاه جوراب , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت , کارت ویزیت ایرانی , طرح کارت ویزیت جوراب فروشی , طرح کارت ویزیت فروشگاه جوراب , جوراب فروشی , کارت ویزیت فروشگاه جوراب , جوراب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325