طرح لایه باز کارت ویزیت تعویض روغنی

شناسه مطلب : 445152
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح کارت ویزیت اتو سرویس

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در صنعت تعویض روغنی اتومبیل می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی بر رونق کسب و کار داشته باشد. این ابزارها به صاحبان کسب و کار تعویض روغنی امکان می‌دهند تا برند خود را معرفی کرده و ارتباط مؤثری با مشتریان برقرار کنند. در زیر به تأثیرات تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در این صنعت پرداخته خواهد شد.

اولین تأثیر مهم این ابزارها در ایجاد شناخت برند است. با استفاده از تبلیغات و چاپ کارت ویزیت، صاحبان کسب و کار تعویض روغنی می‌توانند برند خود را به مشتریان معرفی کرده و شناخت آن‌ها از خدمات و محصولات خود را افزایش دهند. این امر می‌تواند به ایجاد تصویر مثبتی از برند در ذهنیت مشتریان کمک کند و باعث افزایش اعتماد و وفاداری آن‌ها به برند شود.

ثانیاً، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند به بازاریابی محصولات و خدمات فروشگاه‌های تعویض روغنی کمک کند. با ارسال اطلاعات مفید و جذاب در کارت ویزیت، مشتریان می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره خدمات تعویض روغنی و مزایای آن‌ها دریافت کنند و از این طریق به خرید و استفاده از این خدمات ترغیب شوند. این ابزارها می‌توانند به بهبود فروش و افزایش درآمد فروشگاه‌های تعویض روغنی کمک کنند.

سومین تأثیر مهم این ابزارها در افزایش شناخت مشتریان از خدمات و محصولات فروشگاه‌های تعویض روغنی است. اطلاعاتی که از طریق تبلیغات و کارت ویزیت به مشتریان ارسال می‌شود، می‌تواند به آگاهی بیشتر از امکانات و تخصص‌های موجود در این فروشگاه‌ها کمک کند و باعث افزایش تقاضا برای خدمات تعویض روغنی شود. این ابزارها می‌توانند به ایجاد بازار مناسب و رقابتی برای فروشگاه‌های این حوزه کمک کنند و در نتیجه، به رونق این صنعت کمک کنند.

کارت ویزیت تعمیرات اتو سرویس ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت تعویض روغنی

طرحکارت ویزیت تعویض روغنی شامل: وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.



مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه بازاتو سرویس

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت تعویض روغنی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح اتو سرویس
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از وکتورمرتبط
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت اتو سرویس

PSD , کارت ویزیت لایه باز اتوسرویس , کارت ویزیت فروشگاه تعویض روغنی , business card , کارت ویزیت اتوسرویس , خودرو , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت لایه باز , تعویض روغن , کارت ویزیت تعویض روغنی , کارت ویزیت لایه باز تعویض روغنی , طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه تعویض روغنی , کارت ویزیت , ماشین , روغن موتور , روغن , اتو سرویس , طرح کارت ویزیت تعویض روغنی , دانلود کارت ویزیت تعویض روغنی , دانلود psd کارت ویزیت تعویض روغنی , کارت ویزیت سرویسکاری اتومبیل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325