طرح لایه باز کارت ویزیت تبلیغات انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 440018
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت انتخاباتی

طراحی لایه باز کارت ویزیت تبلیغاتی برای انتخابات یک ابزار بسیار مهم و مؤثر در تبلیغات سیاسی است. این کارت ویزیت به عنوان یک وسیله‌ی حیاتی برای نمایندگان و کاندیداها به کار می‌رود و در افزایش شناخت و شعبه‌گزینی آن‌ها تأثیرگذار است.

اولین تأثیر این طرح لایه باز در ایجاد هویت بصری متمایز برای نمایندگان و کاندیداها است. طراحی با دقت لوگو، رنگ‌ها و انتخاب فونت‌ها به کمک این کارت ویزیت، یک هویت گرافیکی قوی ایجاد می‌کند که مشخصه‌های بصری کاندیدا را به وضوح نشان می‌دهد.

دومین تأثیر این کارت ویزیت در ارتقاء ارتباطات و ارتباط مستقیم با انتخاب‌کنندگان است. با اضافه کردن اطلاعات تماس، آدرس و شبکه‌های اجتماعی در طراحی لایه باز، این کارت ویزیت به نماینده یا کاندیدا این امکان را می‌دهد که ارتباط فعال با انتخاب‌کنندگان را حفظ کرده و از آن‌ها بازخورد دریافت کند.

سومین تأثیر این طرح لایه باز در افزایش شناخت نام نماینده یا کاندیدا و انتقال پیام‌های انتخاباتی بهتر است. از این کارت ویزیت می‌توان به عنوان یک ابزار برای ارتقاء ایده‌ها و اهداف انتخابی استفاده کرد و با استفاده از جملات گیرا و تصاویر معنی‌دار، پیام‌های انتخاباتی را به صورت جذاب و موثر به مخاطبان منتقل کرد.

رابعین تأثیر این طرح لایه باز در ایجاد امکانات و انعطاف بیشتر در تبلیغات است. با استفاده از لایه باز، می‌توان به راحتی اطلاعات جدید، تصاویر متفاوت یا حتی تغییر در پیام‌ها را اعمال کرد و کارت ویزیت را به‌روز نگه داشت. این انعطاف در تبلیغات انتخاباتی بسیار حیاتی است تا به تغییرات در حالات انتخاباتی سریعاً واکنش نشان داد.

عناصر طرح کارت ویزیت انتخابات

طرح کارت ویزیت انتخاباتی :  استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کاندیدای انتخابات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، قرمز

سایز:                               3 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 


کارت ویزیت نامزد انتخابات , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت نماینده مجلس , کارت ویزیت کاندید انتخابات , کاندیدای انتخابات , کارت ویزیت تبلیغات نامزد انتخاباتی , ویزیت انتخاباتی , تبلیغات نامزد انتخابات , انتخابات , کارت ویزیت , شورای شهر , نامزد انتخاباتی , کارت ویزیت نامزد مجلس , کارت ویزیت انتخابات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325