طرح لایه باز کارت ویزیت تبلیغات انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 439792
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت انتخاباتی


طراحی لایه باز کارت ویزیت برای انتخابات مجلس یک ابزار بسیار مؤثر در تبلیغات سیاسی است که می‌تواند تأثیر قابل توجهی در جذب حمایت و آگاهی مردم به نفع یک نامزد داشته باشد. طراحی با لایه باز این امکان را فراهم می‌کند تا اطلاعات به‌روز و متناسب با تغییرات انتخاباتی قرار گیرد و به نحوه‌ی موثری با مخاطبان ارتباط برقرار شود.

اولین اهمیت طراحی کارت ویزیت در انتخابات مجلس، ایجاد هویت بصری قوی برای نامزد است. طراحی با دقت و حرفه‌ای باعث شناخت آسان و به‌یادماندنی نامزد در ذهن مردم می‌شود. از لحاظ طراحی، انتخاب رنگ‌ها و نوع قلم متن، تاثیر بسیار زیادی بر اولین تماس بصری با مخاطبان دارد.

دوماً، استفاده از عکس نامزد و لوگو حزب در طراحی، ارتباط شخصی و احساس انسجام با حزب را تقویت می‌کند. این عناصر تصویری باعث افزایش اعتماد و تعلق مخاطبان به نامزد می‌شوند و موجب مشارکت بیشتر آنها در انتخابات می‌گردد.

سوماً، اطلاعات کامل و مفید در کارت ویزیت شامل بیوگرافی، برنامه‌ها و اهداف نامزد، تماس‌ها و آدرس دفتر انتخاباتی، به مخاطبان اطلاعات لازم را ارائه می‌دهد. این اطلاعات با دقت و به‌روز بودن می‌توانند به مخاطبان اطمینان بیشتری بدهند.

و در نهایت، لایه باز در طراحی کارت ویزیت این امکان را فراهم می‌کند که با تغییرات در برنامه‌ها، حوزه‌ها و اهداف نامزد، به‌روزرسانی‌های لازم اعمال شوند و این کارت ویزیت به‌روز و اثربخش بماند.

عناصر طرح کارت ویزیت انتخابات

طرح کارت ویزیت انتخاباتی :  استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کاندیدای انتخابات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 


نامزد انتخاباتی , کارت ویزیت نامزد مجلس , کارت ویزیت , ویزیت انتخاباتی , کارت ویزیت نامزد انتخابات , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت کاندید انتخابات , کارت ویزیت انتخابات , کارت ویزیت نماینده مجلس , شورای شهر , تبلیغات نامزد انتخابات , کارت ویزیت تبلیغات نامزد انتخاباتی , انتخابات , کاندیدای انتخابات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325