طرح لایه باز کارت ویزیت بستنی فروشی

شناسه مطلب : 419665
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح کارت ویزیت بستنی فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل بستنی فروشی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. این شغل بسیار رقابتی است و بسیاری از فروشندگان بستنی در یک منطقه خاص وجود دارند، بنابراین نیاز به جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی بسیار ضروری است. در اینجا مهمترین تاثیرات تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل بستنی فروشی را بررسی می کنیم:

  1. جذب مشتریان جدید: تبلیغات و کارت ویزیت می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جذب مشتریان جدید عمل کند. طراحی مناسب کارت ویزیت، با استفاده از رنگ‌ها، عکس‌ها و متن‌های جذاب می تواند افراد را به سمت فروشگاه بستنی شما جذب کند و تبلیغات مناسب می تواند نام شما و فروشگاه بستنی شما را در بازار تبلیغاتی مطرح کند.

  2. افزایش فروش: تبلیغات مناسب با استفاده از روش‌های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، چاپی و دیجیتالی، می تواند به افزایش فروش شما کمک کند. در حالی که تبلیغات گسترده، با استفاده از رسانه های مختلف می تواند به شما کمک کند تا بیشتر به دید مشتریان نمایش داده شوید، تبلیغات محلی نیز می تواند برای شما مفید باشد. چاپ کارت ویزیت برای مشتریان محلی، می تواند اطمینان بخشی در خرید بستنی شما برای آنان باشد و افراد را به فروشگاه بستنی شما جذب کند.

    طرح کارت ویزیت یکی از ابزارهای اصلی تبلیغاتی در بستنی فروشی ها است که می‌تواند به افزایش شناخت برند و جذب مشتریان کمک کند. طراحی کارت ویزیت باید با توجه به هدف اصلی بستنی فروشی انجام شود که جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی است. در زیر تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل بستنی فروشی را شرح خواهیم داد و در ادامه به توضیح طراحی کارت ویزیت بستنی فروشی با زمینه نارنجی و سفید و عکس بستنی خواهیم پرداخت.

    1. افزایش شناخت برند: با چاپ کارت ویزیت و توزیع آن در جاهای مختلف، شناخت برند بستنی فروشی افزایش می‌یابد و احتمال جذب مشتریان جدید به دلیل شناخت بیشتر با برند افزایش می‌یابد.

    2. افزایش فروش: با طراحی و چاپ کارت ویزیت جذاب و با کیفیت، احتمال خرید مشتریان بیشتر می‌شود و در نتیجه فروش بستنی فروشی نیز افزایش می‌یابد.

    3. حفظ مشتریان قدیمی: با توزیع کارت ویزیت در محله‌های نزدیک به بستنی فروشی و همچنین به مشتریان پیشین، احتمال بازگشت مشتریان قدیمی و افزایش رضایت آن‌ها از خدمات بستنی فروشی افزایش می‌یابد.

کارت ویزیت بستنی فروشی ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت بستنی فروشی

طرح کارت ویزیت بستنی فروشی شامل: عکس بستنی ، وکتور، عکس با کیفیت بستنی ،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

طرح کارت ویزیت بستنی فروشی، کارت ویزیت بستنی فروشی ،لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز بستنی فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی ، سفید

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت بستنی فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و نارنجی با طرح بستنی فروشی
  • استفاده از عکس با کیفیت بستنی که مناسب طرح کارت ویزیت بستنی فروشی می باشد. 
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت بستنی فروشی

کارت ویزیت کافه بستنی , کارت ویزیت بستنی سرا , آبمیوه و بستنی , بستنی فروشی , کارت ویزیت , کارت ویزیت بستنی , کارت ویزیت آبمیوه و بستنی , بستنی , آبمیوه فروشی , بستنی سرا , کافه بستنی , آبمیوه و بستنی , بستنی فروشی , کارت ویزیت آبمیوه فروشی , طرح کارت ویزیت بستنی , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت psd ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325