طرح لایه باز کارت ویزیت بستنی فروشی

شناسه مطلب : 418915
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :93 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح کارت ویزیت بستنی فروشی

شغل فروش بستنی یکی از کسب و کارهایی است که با تبلیغات و استفاده از کارت ویزیت می تواند افزایش فروش و در نتیجه درآمد را تضمین کند. تبلیغات و کارت ویزیت به عنوان ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی، می توانند به فروشنده بستنی در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی کمک کنند.

تبلیغات می تواند شامل تبلیغات در رسانه های مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و شبکه های اجتماعی باشد. با استفاده از تبلیغات، فروشنده می تواند برای مشتریان خود ارزش بیشتری از محصولات خود را به نمایش بگذارد و برند خود را معرفی کند. همچنین، تبلیغات می تواند به مشتریان جدید کمک کند تا فروشگاه شما را بشناسند و برای تجربه بستنی خوشمزه شما به فروشگاهتان بیایند.

در اینجا کارت ویزیت نیز نقش بسیار مهمی دارد. با داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای و جذاب، می توانید اعتماد مشتریان خود را برای اولین بار برای مشتریان خود به نمایش بگذارید. همچنین، با داشتن یک کارت ویزیت زیبا و جذاب، مشتریان شما می توانند برای همیشه در ذهن خود برند شما را به خاطر بیاورند و از طریق کارت ویزیت شما به دوستان خود معرفی کنند.

در کل، تبلیغات و کارت ویزیت می توانند به فروشنده بستنی در به دست آوردن مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی کمک کنند و به افزایش فروش و درآمد کمک کنند.

  1. انتخاب زمینه مناسب: یکی از موارد مهم در طراحی کارت ویزیت بستنی فروشی، انتخاب یک زمینه مناسب است. با توجه به اینکه بستنی محصولی شاداب و جذاب است، زمینه هایی با رنگ های شاد و متناسب با این محصول می توانند انتخاب خوبی باشند. در این حالت، زمینه مشکی می تواند به عنوان یک پس زمینه متفاوت و جذاب برای کارت ویزیت شما باشد.

  2. اضافه کردن عکس بستنی: اضافه کردن عکس بستنی به کارت ویزیت شما، می تواند به شما کمک کند تا بازدید کنندگان را به سمت محصولات شما جذب کنید. با انتخاب یک عکس با کیفیت و جذاب، می توانید به مشتریان خود نشان دهید که محصولات شما با کیفیت بالا و شاداب هستند.

  3. نوشتن اطلاعات مهم: در کنار زمینه و عکس، نوشتن اطلاعات مهمی مانند نام، آدرس، شماره تلفن و وب سایت فروشگاه شما نیز بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که کارت ویزیت شما باید اطلاعات کافی و دقیقی درباره فروشگاه شما را برای مشتریان خود داشته باشد.

  4. انتخاب فونت مناسب: انتخاب فونت مناسب برای نوشتن اطلاعات کارت ویزیت شما، می تواند به آن کمک کند تا جذابیت بیشتری پیدا کند. با انتخاب یک فونت زیبا و خوانا، می توانید به مشتریان خود نشان دهید که شما به جزئیات کارت ویزیت خود توجه کرده اید.

کارت ویزیت بستنی فروشی ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت بستنی فروشی

طرح کارت ویزیت بستنی فروشی شامل: عکس بستنی ، وکتور، عکس با کیفیت بستنی ،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

طرح کارت ویزیت بستنی فروشی، کارت ویزیت بستنی فروشی ،لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز بستنی فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی

سایز:                               93 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت بستنی فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بستنی فروشی
  • استفاده از عکس با کیفیت بستنی که مناسب طرح کارت ویزیت بستنی فروشی می باشد. 
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت بستنی فروشی

کارت ویزیت psd , بستنی , کارت ویزیت آبمیوه و بستنی , کارت ویزیت کافه بستنی , کارت ویزیت بستنی سرا , کارت ویزیت , آبمیوه و بستنی , کارت ویزیت لایه باز , آبمیوه فروشی , کارت ویزیت بستنی , کافه بستنی , طرح کارت ویزیت بستنی , آبمیوه و بستنی , بستنی سرا , بستنی فروشی , کارت ویزیت آبمیوه فروشی , بستنی فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325