طرح لایه باز کارت ویزیت انتخابات مجلس

شناسه مطلب : 439224
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

کارت ویزیت انتخاباتی


طرح لایه باز کارت ویزیت انتخابات مجلس یک ابزار حیاتی در تبلیغات سیاسی است که امکان ارتباط مستقیم و جلب حمایت مردم را فراهم می‌کند. این کارت‌ها، به عنوان یک وسیله تبلیغاتی فعال و قابل تنظیم، از قابلیت شخصی‌سازی برای نامزدها برخوردارند و باعث ایجاد هویتی قوی و قابل تشخیص برای آن‌ها می‌شوند.

کارت ویزیت انتخاباتی با طرح لایه باز به نامزدها این امکان را می‌دهد تا با قرار دادن اطلاعات اساسی خود، شعارهای انتخاباتی، تصاویر نمادین و حتی لوگوهای حزب یا گروه سیاسی، پیام‌های خود را به شکلی جذاب و قابل فهم به مردم منتقل کنند. این چنین طرح لایه باز، امکان ویرایش و تغییرات بعدی را فراهم می‌کند.

کاربرد این کارت‌ها در تبلیغات بسیار گسترده است. از جمله مهمترین کاربردها می‌توان به ایجاد شناخت عمومی، جلب حمایت و افزایش حضور مردم در انتخابات اشاره کرد. با ارسال کارت‌های ویزیت به همراه پیام‌های موثر و جذاب، نامزدها می‌توانند ارتباط مستقیم با انتخاب‌کنندگان خود را تقویت کرده و تاثیرگذاری خود در فضای عمومی را افزایش دهند.

طراحی لایه باز این کارت‌ها از نظر ارتباطی و بازاریابی، این امکان را به نامزدها می‌دهد که با بهره‌گیری از زبان بصری قوی، هویت و پیام خود را بهتر منتقل کرده و از تأثیرگذاری بیشتر در میان جمعیت بهره‌مند شوند.

عناصر طرح کارت ویزیت انتخابات

طرح کارت ویزیت انتخاباتی :  استفاده از آیکون تصویر شورا  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کاندیدای انتخابات

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، زرد

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 


کارت ویزیت نامزد انتخابات , نامزد انتخاباتی , کاندیدای انتخابات , کارت ویزیت نماینده مجلس , کارت ویزیت تبلیغات نامزد انتخاباتی , کارت ویزیت , کارت ویزیت کاندید انتخابات , انتخابات , کارت ویزیت نامزد مجلس , ویزیت انتخاباتی , شورای شهر , کارت ویزیت انتخابات , کارت ویزیت لایه باز , تبلیغات نامزد انتخابات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325