طرح لایه باز کارت ویزیت آکواریوم فروشی

شناسه مطلب : 439274
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت آکواریوم فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در صنعت آکواریوم و ماهی فروشی اثرات بسیار مهم و مثبتی دارند. ابتدا، تبلیغات می‌توانند به آکواریوم و ماهی فروشان کمک کنند تا به نحو بهتری در بازار حضور پیدا کنند. این تبلیغات می‌توانند اطلاعاتی در مورد نوع ماهیان، تجهیزات آکواریوم، و خدمات ارائه شده را به مخاطبان منتقل کنند و نقش مهمی در جلب مشتریان جدید داشته باشند.

همچنین، چاپ کارت ویزیت نیز به عنوان یک ابزار ارتباطی مهم در این صنعت محسوب می‌شود. کارت ویزیت می‌تواند حرفه‌ایترین حالت را به فروشندگان آکواریوم و ماهی ارائه دهد و به مشتریان اطلاعات دقیقی درباره آدرس، شماره تماس و وب‌سایت فروشگاه ارائه دهد. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی با فروشنده تماس بگیرند و از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

در نهایت، ترکیب مناسب تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند باعث افزایش شناخت و اعتبار فروشگاه‌های آکواریوم و ماهی فروشی شود، که در نتیجه باعث افزایش مشتریان و حجم فروش خواهد شد. این اقدامات نه تنها به بهبود تجربه مشتریان کمک می‌کنند بلکه به رشد و توسعه پایدار کسب و کار نیز سهم دارند.

طراحی لایه باز کارت ویزیت برای یک آکواریوم فروشی با زمینه آبی و زرد و افزودن عکس ماهی می‌تواند به شیوه‌ای جذاب و حرفه‌ای هویت بصری فروشگاه را نمایان کند. این ترکیب از رنگ‌ها و تصویر ماهی می‌تواند تاثیرگذاری بسیار زیادی در ترکیب فضای آبی آکواریوم داشته باشد.

اولین لایه باز باید زمینه آبی را به‌طور گسترده‌ای در بر گیرد. رنگ آبی به عنوان نماینده‌ای از حالت آب و عمق دریاها و آکواریوم‌ها، احساس صفا و آرامش را بیان کند. این زمینه می‌تواند احساس متفاوتی نسبت به دیگر فروشگاه‌ها ایجاد کند و مشتریان را جلب کند.

در لایه دوم، از رنگ زرد به‌عنوان تناقض با آبی استفاده می‌شود. این ترکیب رنگی می‌تواند احساس انرژی، تازگی و پویایی را ایجاد کرده و فضای آکواریوم فروشی را به یک تجربه شاداب تبدیل کند.

در لایه سوم، از یک عکس ماهی زیبا و چشم‌نواز استفاده شود. این عکس می‌تواند نمادی از تنوع و زیبایی موجودات زنده در آب باشد و به مشتریان انگیزه بدهد تا به فروشگاه مراجعه کنند.

لایه چهارم باید شامل اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه باشد. انتخاب یک قلم مناسب و قابل‌خوانای برای این اطلاعات، جلب توجه مشتریان و ایجاد ارتباط بهتر با آن‌ها را تسهیل می‌کند.

در لایه پنجم، فضای خالی برای افزودن لوگو یا شعار فروشگاه اختصاص داده شود. این عنصر نه تنها به تعریف دقیق‌تری از هویت بصری فروشگاه کمک می‌کند بلکه به ایجاد یک هویت برجسته و قابل تشخیص برای آکواریوم فروشی کمک می‌کند.

کارت ویزیت فروشگاه آکواریوم  ،جهت تبلیغات  این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت آکواریوم فروشی

طرح کارت ویزیت آکواریوم فروشی شامل: وکتور ماهی ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت آکواریوم فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد

سایز:                               12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت آکواریوم فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ زرد با طرح آکواریوم فروشی
  • استفاده از وکتور ماهی که مناسب طرح کارت ویزیت آکواریوم فروشی می باشد. 
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت آکواریوم فروشی

 


فروشگاه آکواریوم , آکواریوم , کارت ویزیت فروشگاه آکواریوم , آکواریوم ماهی , کارت ویزیت ماهی فروشی , فروش ماهی زینتی , ماهی زینتی , ماهی , وکتور دریا , کارت ویزیت آکواریوم , آکواریوم فروشی , وکتور ماهی , کارت ویزیت آکواریوم فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325