طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه کنکور

شناسه مطلب : 442304
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح کارت ویزیت آموزشگاه کنکور

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت برای آموزشگاه‌های کنکور، به عنوان یک صنعت پویا و پر رقابت، اهمیت بسیار زیادی دارند. این ابزارها برای جذب دانش‌آموزان جدید، حفظ مشتریان فعلی، و ایجاد شناخت بیشتر از برند آموزشگاه، بسیار مؤثر هستند.

اولاً، تبلیغات به عنوان یک روش برای جلب دانش‌آموزان جدید در آموزشگاه‌های کنکور بسیار حیاتی است. با استفاده از تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند اینترنت، رادیو، تلویزیون، و شبکه‌های اجتماعی، آموزشگاه می‌تواند به دید بیشتری دست یابد و دانش‌آموزان مختلفی را به خود جذب کند.

دوماً، چاپ کارت ویزیت نیز نقش مهمی در ایجاد ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان و ارائه اطلاعات کامل درباره خدمات و برنامه‌های آموزشی آموزشگاه دارد. این کارت‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار ارتباطی کارآمد در دسترس دانش‌آموزان باشند و آن‌ها را به تماس و مشارکت با آموزشگاه ترغیب کنند.

سوماً، از طریق تبلیغات و چاپ کارت ویزیت، آموزشگاه می‌تواند شناخت بیشتری از برند خود ایجاد کند و اعتبار و اعتماد دانش‌آموزان و والدین را بالا ببرد. ارسال کارت ویزیت به دانش‌آموزان و ارائه اطلاعات موثر در تبلیغات می‌تواند به افزایش تعداد دانش‌آموزان و در نتیجه به توسعه کسب و کار کمک کند.

طراحی لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه کنکور با زمینه سبز می‌تواند باعث جذابیت بیشتر و جلب توجه مخاطبان شود. زمینه سبز به عنوان نمادی از رشد، تجدید و تجدید نظر معنایی را منتقل می‌کند. در این لایه باز، عکس یک دانش‌آموز موفق و پرانرژی می‌تواند احساس قوت و انگیزه را به مخاطبان منتقل کند. بهتر است عکس دانش‌آموز به طوری باشد که نشان دهد او در حال مطالعه و پیشرفت است، این امر به ارتباط با فعالیت آموزشگاه و موفقیت‌های دانش‌آموزان در کنکور کمک می‌کند.

  1. معرفی آموزشگاه کنکور: در این قسمت، مختصراً به معرفی آموزشگاه کنکور پرداخته شود، از جمله ماموریت، اهداف و روش‌های آموزشی آن.

  2. ارائه خدمات: خدماتی که آموزشگاه ارائه می‌دهد، از جمله کلاس‌های تدریس، جلسات مشاوره، وسایل آموزشی و غیره، در این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرند.

  3. برنامه‌های آموزشی: جزئیاتی از برنامه‌های آموزشی آموزشگاه، از جمله ساعت‌ها و مواد درسی مورد آموزش، مطرح می‌شود.

  4. تیم آموزشی: معرفی اعضای تیم آموزشی، شامل اساتید و مشاوران، و توضیح درباره تجربه و تخصص آنها.

  5. مزایای انتخاب آموزشگاه: در این قسمت، به مزایایی که دانش‌آموزان با انتخاب آموزشگاه کنکور اینجا برای خود به دست می‌آورند، اشاره شود، مثل افزایش مهارت‌های آموزشی، افزایش انگیزه و موفقیت در آزمون‌های کنکور.

کارت ویزیت آموزشگاه کنکور ،جهت تبلیغات این دسته از آموزشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت لایه باز موسسه کنکور

طرح کارت ویزیت آموزشگاه علمی تخصصی کنکور شامل: هم نشینی رنگ های سبز ، عکس با کیفیت دانش آموز ، وکتور مرتبط با این کارت ویزیت ،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه کنکور

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه تخصصی کنکور
  • همنشینی مناسب رنگ سبز با طرح کارت ویزیت آموزشگاه کنکور
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده از عکس با کیفیت دانش آموز در طرح کارت ویزیت آموزشگاه کنکور
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت آموزشگاه کنکور و کلاس های درسی

 


موسسه آموزشی , کارت ویزیت آموزش ریاضی , علمی آموزشی , کارت ویزیت تدریس خصوصی , موسسه , کارت ویزیت آموزشگاه ریاضی , آموزشگاه , کارت ویزیت تدریس , تدریس خصوصی ریاضی , کارت ویزیت آموزشگاه کنکور , آموزشی , طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه کنکور , کارت ویزیت psd , علمی , طرح کارت ویزیت آموزشگاه ریاضی آسان , آموزش ریاضی آسان , طرح لایه باز کارت ویزیت تدرس خصوصی , موسسه علمی تخصصی کنکور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325