طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه مردانه

شناسه مطلب : 439228
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :28 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح کارت ویزیت آرایشگاه 

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل آرایشگاه مردانه می‌تواند تأثیر مهمی در جذب مشتریان و افزایش شناخت برند داشته باشد. این ابزارها باعث افزایش توجه به آرایشگاه، ترویج خدمات آرایشی و زیبایی، و ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان می‌شوند.

استفاده از تبلیغات در وسایل چاپی یا دیجیتال می‌تواند جذابیت ظاهری آرایشگاه را بالا ببرد. تصاویر مدرن از مردان با مدل‌های مو و موهای به‌روز، ترکیب با پیشنهادات و تخفیفات خاص، افراد را ترغیب به تجربه خدمات آرایشی در آرایشگاه مردانه کنند.

چاپ کارت ویزیت نیز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی فردی و مستقل می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء ارتباط با مشتریان ایفا کند. کارت ویزیت با طراحی زیبا و اطلاعات دقیق به مشتریان اطلاعات لازم را ارائه می‌دهد و به آن‌ها احساس ارتباط شخصی با آرایشگران را ایجاد می‌کند. همچنین، افراد با داشتن کارت ویزیت در دستگاه‌های خود، به راحتی به آرایشگاه بازمی‌گردند و از خدمات آرایشی و زیبایی بهره‌مند می‌شوند.

در کل، ترکیب تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در زمینه آرایشگاه مردانه به تبیین خدمات و ایجاد شناخت برند کمک می‌کند و می‌تواند به افزایش تعداد مشتریان و تقویت ارتباط با آن‌ها منجر شود.

طراحی لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه مردانه با زمینه نارنجی و عکس مدل موی مردانه می‌تواند یک ابزار بسیار جذاب و موثر در تبلیغات و ارتباط با مشتریان باشد. زمینه نارنجی به عنوان یک رنگ جذاب و پویا، انرژی و حیوانیت را منعکس می‌کند و می‌تواند جلب توجه مشتریان را افزایش دهد.

استفاده از عکس مدل موی مردانه در طراحی کارت ویزیت به مشتریان امکان می‌دهد تا به سرعت با انواع مدل‌های مو و خدمات آرایشگاه آشنا شوند. این ابزار تبلیغاتی با ارائه یک نمونه واقعی از مهارت‌های آرایشگران، اعتماد مشتریان را جلب می‌کند.

زمینه نارنجی به عنوان یک پس زمینه زنده و پویا، ارتباط مستقیم با انرژی و حیوانیت فضای آرایشگاه را ایجاد می‌کند. این رنگ باعث ایجاد حس خوشایند و گرما در مشتریان می‌شود و به عنوان یک فاکتور جذب‌کننده در تصمیم به بازدید از آرایشگاه عمل می‌کند.

طراحی لایه باز در کارت ویزیت این امکان را به آرایشگران می‌دهد تا به راحتی اطلاعات جدیدی را در آینده اضافه و تغییر دهند. این ویژگی به آرایشگاه این امکان را می‌دهد که با جلب نظر مشتریان به ارائه خدمات جدید و تخفیفات ویژه پرداخته و همیشه با اطلاعات به‌روز به مشتریان خود خدمت کند.

به طور کلی، ترکیب زمینه نارنجی و عکس مدل موی مردانه در کارت ویزیت یک تجربه بصری دینامیک و جذاب را ارائه می‌دهد و می‌تواند به جلب توجه مشتریان و تقویت ارتباط با آن‌ها کمک کند.

کارت ویزیت لایه باز آرایشگاه مردانه، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت پیرایش مردانه

طرح کارت ویزیت آرایشگاه مردانه شامل: عکس با کیفیت چهره مرد،  تصویر مدل مو مردانه، عکس با کیفیت قیچی و ریش تراش ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت عمودی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت برجسته، کارت ویزیت براق و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

مشخصات فنی کارت ویزیت لایه باز آرایشگاه مردانه

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی

سایز:                               28 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت آرایشگاه مردانه
  • هم نشینی مناسب رنگ نارنجی طرح کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت چهره مرد مرتبط با شغل آرایشگری
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت

 


پیرایش مردانه , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت آرایشگاه مردانه , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت آرایشگاه , پیرایش آقایان , کارت ویزیت پیرایش آقایان , کارت ویزیت آرایشگاه آقایان , آرایشگاه مردانه , طرح کارت ویزیت , کارت ویزیت پیرایش مردانه , مدل مرد , کارت ویزیت , آرایشگاه مردانه , کارت ویزیت سالن پیرایش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325