طرح لایه باز کارت ویزیت آبمیوه فروشی

شناسه مطلب : 419091
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :96 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح کارت ویزیت آبمیوه سرا

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند در بهبود کسب و کار آبمیوه فروشی نقش بسزایی داشته باشد. کارت ویزیت یکی از اولین ارتباطات تجاری است که با مشتری برقرار می‌شود و می‌تواند برای مشتریان پیشین و جدید به عنوان یک راه ارتباطی و معرفی موثر باشد.

استفاده از کارت ویزیت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در صنعت آبمیوه فروشی می‌تواند باعث جذب مشتریان جدید شود. با چاپ کارت ویزیتی با طراحی خلاقانه و جذاب، مشتریان جدید را جذب کرده و با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت، آنها را به مشتریان دائمی تبدیل کنید.

با استفاده از کارت ویزیت، می‌توانید به مشتریان خود اطلاعاتی در مورد کسب و کارتان ارائه دهید. اطلاعاتی مانند نام و لوگوی کسب و کار، آدرس و شماره تلفن، ساعات کار و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید را می‌توان در کارت ویزیت قرار داد. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کند تا به شما بیشتر اعتماد کنند و با کسب و کارتان بیشتر آشنا شوند.

همچنین، کارت ویزیت می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی رایگان نیز عمل کند. مشتریان شما می‌توانند کارت ویزیت شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند و به آن‌ها توصیه کنند که به کسب و کار شما سر بزنند.

کارت ویزیت یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی برای هر کسب و کار است. این کارت حاوی اطلاعات تماس و اطلاعات کسب و کار شما می‌باشد. در کسب و کار آبمیوه فروشی، طراحی یک کارت ویزیت مناسب، می‌تواند به شما کمک کند تا در بازار رقابتی خود جایگاه بهتری پیدا کنید. در ادامه به برخی از ویژگی‌های طراحی کارت ویزیت آبمیوه فروشی با زمینه مشکی و عکس آبمیوه خواهیم پرداخت:

  1. طراحی جذاب: طراحی کارت ویزیت با زمینه مشکی می‌تواند شیک و جذاب به نظر برسد. همچنین، اضافه کردن عکسی از آبمیوه‌های تازه و شیرین، می‌تواند مخاطبین را به شما جذب کند.

  2. ارائه اطلاعات کامل: در طراحی کارت ویزیت، ارائه اطلاعات کامل و دقیق از جمله نام کسب و کار، آدرس، شماره تلفن و وب‌سایت می‌تواند به مخاطبان شما کمک کند تا به راحتی با شما تماس بگیرند و یا به سایت شما مراجعه کنند.

  3. استفاده از فونت مناسب: استفاده از فونت مناسب در کارت ویزیت، می‌تواند بر جذابیت و خوانایی آن تاثیرگذار باشد. باید به یاد داشته باشید که فونت انتخابی شما، باید خوانا و قابل فهم باشد.

  4. استفاده از رنگ‌های مناسب: در کارت ویزیت، استفاده از رنگ‌هایی که به ذهن مخاطبان شما مرتبط با کسب و کار شما هستند، می‌تواند به جذب بیشتر مخاطبان کمک کند.

کارت ویزیت آبمیوه سرا ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت آبمیوه فروشی

طرح کارت ویزیت آبمیوه و بستنی شامل: وکتور، عکس با کیفیت آبمیوه  ، آبمیوه ،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

طرح کارت ویزیت آبمیوه سرا، کارت ویزیت آبمیوه سرا ، آبمیوه فروشی ، کارت ویزیت آبمیوه فروشی ، عکس با کیفیت لیمو ، لیموناد ،  هم نشینی مناسب رنگ های زرد و سبز ، وکتور ،لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز آبمیوه فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               96 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت آبمیوه سرا
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی با طرح آبمیوه فروشی
  • استفاده از عکس آبمیوه که مناسب طرح کارت ویزیت آبمیوه سرا می باشد. 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت آبمیوه سرا

کارت ویزیت , آبمیوه فروشی , کارت ویزیت آبمیوه فروشی , کارت ویزیت آبمیوه طبیعی , آبمیوه طبیعی , کارت ویزیت آبمیوه سرا , طرح کارت ویزیت آبمیوه فروشی , آبمیوه سرا , کارت ویزیت لایه باز , آبمیوه , طرح کارت ویزیت آبمیوه سرا , کارت ویزیت psd ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325