طرح لایه باز کارت دعوت ماه رمضان

شناسه مطلب : 441426
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :PSD
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح کارت پستال ماه رمضان

لایه باز کارت پستال ماه رمضان یک ابزار بسیار قابل تنظیم و مؤثر در تبلیغات است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا با استفاده از طرح‌ها و محتواهای متنوع، ارتباط معنی‌داری با مخاطبان خود برقرار کنند. این طرح، فرصتی فراهم می‌کند تا پیام‌های مختلف تبلیغاتی با تأکید بر ارزش‌های مرتبط با ماه مبارک رمضان منتقل شود.

یکی از کاربردهای اصلی این لایه باز در تبلیغات، ارائه پیام‌های محترمانه و فرهنگی به مشتریان است. با استفاده از طراحی‌های متنوع و زیبا که به ماه مبارک رمضان اشاره دارند، کسب و کارها می‌توانند پیام‌هایی ارسال کنند که به ارزش‌های مذهبی و فرهنگی مرتبط با این ماه احترام می‌گذارند و به جامعه نشان می‌دهند که درکی عمیق از این موضوع دارند.

علاوه بر این، لایه باز کارت پستال ماه رمضان می‌تواند به عنوان یک وسیله برای ترویج محصولات و خدمات مرتبط با این ماه محسوب شود. با قرار دادن اطلاعات درباره محصولاتی مثل غذاهای خاص ماه رمضان، کتاب‌های مذهبی، یا خدمات خیریه، کسب و کارها می‌توانند مشتریان جدید جلب کرده و فروش خود را افزایش دهند.

در نهایت، این لایه باز می‌تواند به عنوان یک وسیله برای ارتقای ارتباطات اجتماعی و فرهنگی در جامعه محلی عمل کند. با ارسال پیام‌هایی که ارزش‌ها و تقالید مرتبط با این ماه را تقویت می‌کنند، کسب و کارها می‌توانند به جامعه خود نشان دهند که از ارزش‌های فرهنگی و مذهبی آنها احترام می‌گذارند و به ارتقای آنها مشارکت دارند.

عناصر طرح کارت دعوت ماه رمضان

طرح کارت دعوت ماه رمضان شامل:تایپوگرافی ماه خوب خدا و متن مرتبط با کارت دعوت ماه رمضان می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت دعوت ، می توانید علاوه بر چاپ ، در استوری اینستاگرام ، بنر رمضان و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید

 

مشخصات فنی کارت پستال ماه رمضان

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، آبی

سایز:                                55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت پستال ماه رمضان 
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید ، آبی با طرح کارت پستال
  • طراحی با استفاده از عناصر گرافیکی و باکیفیت و تایپوگرافی ماه خوب خدا
  • استفاده از متن مرتبط در طراحی کارت دعوت
  • استفاده از طرح گل در طرح کارت پستال ماه رمضان

ماه رمضان , دعوتنامه , کارت , دعوتنامه ماه رمضان , طرح کارت دعوت افطاری , PSD , کارت دعوت افطاری , طرح لایه باز کارت دعوت افطاری , دعوت نامه ماه رمضان , کارت پستال ماه رمضان , تایپوگرافی ماه خوب خدا , افطاری , دعوتنامه ماه رمضان , کارت دعوت ماه رمضان , دعوت نامه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325