طرح لایه باز کاتالوگ فروشگاه پوشاک بانوان

شناسه مطلب : 423515
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :171 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کاتالوگ لباس فروشی 

طرح لایه باز یک گالری پوشاک زنانه می‌تواند ابزاری قدرتمند برای تبلیغات و ترویج کسب و کار شما باشد. زنان به طور عمده علاقه‌مند به مد و فشن هستند و با استفاده از این طرح لایه باز، می‌توانید ظاهری جذاب و جذابیت خاصی برای گالری پوشاک زنانه خود ایجاد کنید. در زیر، چهار پاراگراف توضیح داده شده است:

  1. نمایش محصولات به شکل جذاب: با استفاده از طرح لایه باز گالری پوشاک زنانه، می‌توانید محصولات خود را به شکلی جذاب و حرفه‌ای نمایش دهید. از عکس‌های با کیفیت و جذاب، فونت‌های مناسب و طرحی جذاب برای قالب بندی اطلاعات استفاده کنید. این طرح لایه باز به شما امکان می‌دهد تا رنگبندی، قالب‌بندی و نمایش محصولات را به دلخواه خود تغییر دهید و بهترین طرح را ایجاد کنید.

  2. توجه مشتریان جدید: طراحی منحصر به فرد و جذاب گالری پوشاک زنانه با استفاده از طرح لایه باز، به شما کمک می‌کند تا توجه مشتریان جدید را جلب کنید. با استفاده از عناصر بصری مؤثر مانند رنگ‌های جذاب، استفاده مناسب از فضا و ترتیب آیتم‌ها، می‌توانید احساسات و سلیقه‌های هدف خود را برای مشتریان جدید ایجاد کنید و آن‌ها را به گالری پوشاک زنانه خود جذب کنید.

  3. ارتقای برند: طراحی گالری پوشاک زنانه با طرح لایه باز، به شما امکان می‌دهد تا برند خود را ارتقا دهید. با استفاده از عناصر شناختی برند مانند لوگو، شعار و الگوهای شناسایی بصری، می‌توانید هویت برند خود را به صورت جامع و قابل تشخیص در بین مشتریانتان پخش کنید. طرح لایه باز این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی الگوها و عناصر بصری را تغییر داده و برند خود را به روز کنید.

  4. ایجاد تماس با مشتریان: با استفاده از طرح لایه باز گالری پوشاک زنانه، می‌توانید اطلاعات تماس خود را به راحتی درج کنید. این اطلاعات شامل آدرس فروشگاه، شماره تلفن، وبسایت و شبکه‌های اجتماعی مربوط به کسب و کارتان است. با قرار دادن این اطلاعات در طرح لایه باز، مشتریان به راحتی می‌توانند با شما تماس بگیرند و از خدمات شما استفاده کنند.

به طور خلاصه، طرح لایه باز گالری پوشاک زنانه می‌تواند ابزاری قدرتمند برای تبلیغات و ترویج کسب و کار شما باشد. با استفاده از طراحی منحصر به فرد و جذاب، ایجاد تماس با مشتریان، ارتقای برند و جلب توجه مشتریان جدید، می‌توانید رشد و موفقیت بیشتری در حوزه گالری پوشاک زنانه داشته باشید.

کاتالوگ لباس فروشی، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کاتالوگ لباس فروشی

طرح کاتولوگ و بروشور لباس فروشی شامل: عکس با کیفیت مدل لباس زنانه ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کاتالوگ ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. 

 

 

مشخصات فنی طرح کاتالوگ لباس فروشی 

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی ، نارنجی

سایز:                                171 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کاتالوگ لباس فروشی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و نارنجی در طرح 
  • استفاده از عکس باکیفیت مرتبط که مناسب با طرح لباس فروشی می باشد.
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا در طراحی کاتالوگ لباس فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی کاتالوگ لباس فروشی 

طرح بروشور , کاتالوگ لایه باز , کاتالوگ psd , بروشور , کاتالوگ لباس فروشی , کاتالوگ لباس فروشی زنانه , طرح لایه بازکاتالوگ لباس فروشی , طرح کاتالوگ لباس فروشی , طرح کاتالوگ لباس فروشی زنانه , کاتالوگ ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325