طرح لایه باز پوستر گرامیداشت روز قدس

شناسه مطلب : 441871
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :89 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز قدس

گرامیداشت روز قدس، به عنوان یکی از رویدادهای مهم و نمادین در تاریخ جهان اسلام، به مناسبت حمایت از مردم فلسطین و اعلام همبستگی با مردم این سرزمین در مقابل سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود. این روز، به منظور آگاه‌سازی جهانیان از وضعیت نابسامان و زندانی بودن مردم فلسطین، برگزار می‌شود. گرامیداشت این روز، فرصتی است تا جامعه جهانی، خود را با وقایع اسفباری که در این سرزمین رخ داده‌اند، آشنا کند و از تلاش‌هایی برای پایان دادن به سرکوب و ظلم علیه مردم فلسطین، آگاه شود.

تأثیر چاپ بنر برای این موضوع بسیار مهم و موثر است. بنرهای مرتبط با گرامیداشت روز قدس می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی مردم درباره موضوعات مرتبط با فلسطین عمل کنند. با استفاده از تصاویر و متونی که بر روی بنرها قرار می‌گیرند، می‌توان ارزش‌ها و اهمیت روز قدس را بهتر به مردمان جامعه انتقال داد و آن‌ها را به شرکت در اعتراضات صلح‌آمیز و حمایت از مردم فلسطین تشویق کرد.

علاوه بر این، بنرهای چاپی مرتبط با گرامیداشت روز قدس می‌توانند به عنوان ابزاری برای اعلام حمایت از مردم فلسطین و خواستاری از دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی برای پیگیری وضعیت انسانی در این منطقه عمل کنند. این بنرها، با ایجاد اطلاعاتی واضح و جذاب، می‌توانند به شما کمک کنند تا تجربه‌ی مثبتی از اعلام همبستگی با مردم فلسطین برای مخاطبان فراهم کنید و آن‌ها را به یادماندنی‌ترین لحظات اعتراضی و صلح‌آمیز راهنمایی کنند.

بنر روز قدس، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز قدس

طرح بنر روز قدس شامل: تایپوگرافی یا قدس و متن مرتبط با  روز قدس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز قدس می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز قدس

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سرمه ای

سایز:                                89 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز قدس
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای با طرح بنر روز روز قدس
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی و مناسبتی
  • استفاده از تایپوگرافی یا قدس در طراحی بنر

 


بنر PSD روز قدس , بنر لایه باز روز قدس , psd بنر روز قدس , بنر روز جهانی قدس , بنر لایه باز , بیت المقدس , بنر گرامیداشت روز قدس , تایپوگرافی یا قدس , مسجد الاقصی , دانلود psd روز قدس , روز قدس , دانلود بنر روز قدس , طرح بنر روز قدس , بنر روز قدس , روز قدس , مسجد قدس , طرح بنر روز قدس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325