طرح لایه باز پوستر گرامیداشت روز قدس

شناسه مطلب : 441838
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :78 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز قدس

گرامیداشت روز قدس هر سال در آخرین جمعه ماه رمضان، به عنوان یک رویداد بین‌المللی با اهمیت در تقویت همبستگی با مردم فلسطین و بیان حمایت از حقوق آنان برگزار می‌شود. این روز نمادی از مبارزه مردم فلسطین برای آزادی، عدالت، و حقوق بشر است که تحت اشغال و ستم رژیم اشغالگر صهیونیستی زندگی می‌کنند. گرامیداشت روز قدس فرصتی است برای بیان اعتراض به اشغالگری رژیم اشغالگر و اعلام حمایت قاطع از حقوق مردم فلسطین، از جمله حق به بازگشت و تشکیل دولت مستقل.

تاثیر چاپ بنر در این روز بسیار بزرگ و موثر است. بنرهایی با شعارها، تصاویر، و پیام‌های قوی درباره حمایت از مردم فلسطین و محکومیت سیاست‌های سرکوب‌گرانه رژیم صهیونیستی در این روز در سطح شهرها، مناطق عمومی، و حتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند. این بنرها نه تنها به اطلاع‌رسانی درباره فعالیت‌ها و رویدادهای مرتبط با گرامیداشت روز قدس کمک می‌کنند، بلکه افراد را به شرکت در تظاهرات و راهپیمایی‌های اعتراضی تحریک می‌کنند. این طراحی‌ها، احساس همبستگی و ارتباط مردم با مردم فلسطین را تقویت می‌کنند و از توانایی آنها در مبارزه برای حقوق خود بیان می‌کنند.

در کل، چاپ بنرها در گرامیداشت روز قدس نقش بسیار مهمی در بیان حمایت و اعتراض به سیاست‌های سرکوب‌گرانه رژیم صهیونیستی و ارتقای آگاهی عمومی درباره وضعیت مردم فلسطین دارد. این بنرها به عنوان ابزاری قدرتمند برای انتشار پیام‌های حقوق بشری و محکومیت تخلفات رژیم صهیونیستی عمل می‌کنند و می‌توانند نقش مهمی در حمایت از مردم فلسطین و ترویج عدالت و صلح در منطقه و جهان اسلامی داشته باشند.

بنر روز قدس، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز قدس

طرح بنر روز قدس شامل: تایپوگرافی بیت المقدس و متن مرتبط با  روز قدس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز قدس می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز قدس

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                78 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز قدس
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر روز روز قدس
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی و مناسبتی
  • استفاده از تایپوگرافی بیت المقدس در طراحی بنر

 


طرح بنر روز قدس , تایپوگرافی بیت المقدس , بنر روز جهانی قدس , دانلود بنر روز قدس , روز قدس , بنر لایه باز , مسجد الاقصی , بنر لایه باز روز قدس , psd بنر روز قدس , بنر روز قدس , بنر PSD روز قدس , دانلود psd روز قدس , بیت المقدس , بنر گرامیداشت روز قدس , طرح بنر روز قدس , مسجد قدس , روز قدس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325