طرح لایه باز پوستر ولادت پیامبر اکرم (ص)

شناسه مطلب : 450691
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :141 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/06/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح لایه باز پوستر ولادت پیامبر اکرم (ص)

ولادت پیامبر اکرم (ص) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مناسبت‌های اسلامی، فرصتی است برای گرامیداشت آموزه‌ها و ارزش‌های انسانی ایشان. این روز نه تنها به یادآوری سیره نبوی و تأثیر آن در شکل‌گیری تمدن اسلامی می‌پردازد، بلکه موجب تقویت وحدت مسلمانان و تجدید بیعت با اصول و آموزه‌های اسلام می‌شود. برگزاری مراسم‌های مختلف در این ایام، فضایی پر از عشق و محبت را در جامعه ایجاد می‌کند.

چاپ بنر به‌عنوان ابزاری مؤثر در ترویج این مناسبت، نقش بسزایی در جلب توجه عموم دارد. بنرها با طراحی‌های زیبا و پیام‌های دلگرم‌کننده، می‌توانند روحیه شادی و معنویت را در جامعه تقویت کنند. نصب بنرها در معابر عمومی، مساجد و مکان‌های تجمع، به ارتقای آگاهی درباره ولادت پیامبر و دعوت به شرکت در مراسم‌ها کمک می‌کند و مردم را به تفکر درباره ارزش‌های نبوی ترغیب می‌کند.

علاوه بر اطلاع‌رسانی، بنرها می‌توانند به ترویج محبت، صلح و همدلی که پیام اصلی پیامبر (ص) بوده است، کمک کنند. این رسانه‌های بصری فرصتی را فراهم می‌آورند تا مردم درباره سیره و اخلاق نبوی بیشتر بدانند و این آموزه‌ها را در زندگی روزمره خود پیاده‌سازی کنند. به این ترتیب، چاپ بنر در ولادت پیامبر اکرم (ص) نه‌تنها باعث آگاهی‌بخشی می‌شود، بلکه احساس همبستگی و عشق به ارزش‌های انسانی را در جامعه تقویت می‌کند.

طرح بنر روز ولادت حضرت محمد (ص)، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هفته وحدت

طرح پوستر ولادت حضرت محمد (ص) شامل:

تایپوگرافی محمد رسول الله، تذهیب، کادر مذهبی، تذهیب و متن گرامیداشت ولادت حضرت محمد (ص) حضرت صادق (ع) و هفته وحدت می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر ولادت پیامبر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                141 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز ولادت حضرت محمد (ص) 
  • هم نشینی مناسب زمینه آبی با طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص)
  • طراحی بنر با استفاده از المانهای مذهبی
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت محمد (ص) 

بنر میلاد ائمه , خوشنویسی محمد رسول الله , بنر هفته وحدت , بنر ولادت حضرت محمد , بنر لایه باز هفته وحدت , بنر ولادت پیامبر , تایپوگرافی محمد رسول الله , طرح بنر هفته وحدت , امام صادق , ولادت حضرت محمد , بنر ولادت امام جعفر صادق , طرح بنر ولادت امام صادق , بنر ولادت امام صادق , بنر لایه باز ولادت حضرت محمد , بنر تولد حضرت محمد , ولادت پیامبر , بنر میلاد امام صادق , طرح بنر ولادت حضرت محمد , تذهیب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325