طرح لایه باز پوستر وفات حضرت زینب (س)

شناسه مطلب : 439175
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :284 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر وفات حضرت زینب (س)

وفات حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) یکی از رویدادهای بسیار تأثیرگذار در تاریخ اسلام است که نه تنها به عنوان رخدادی تأثیرگذار در تاریخ دینی، بلکه به عنوان نمونه‌ای از استقامت و ایمان بی‌نظیر این شخصیت مقدس شناخته می‌شود. حضرت زینب با وفات خود در دامنه کربلا و پس از رویدادهای عاشورا، نمادی از صبر، استقامت و تسلیم به اراده الهی برای مسلمانان شده است.

چاپ بنرهای مرتبط با وفات حضرت زینب می‌توانند نقش مهمی در انتقال پیام‌ها و ارزش‌های مرتبط با این رویداد دینی داشته باشند. با طراحی بنرهایی که تصاویری از حضرت زینب و متن‌هایی با ارزش اخلاقی حاوی آموزه‌های این شخصیت را به تصویر بکشند، می‌توان مخاطبان را به تدبر در زندگی و اهمیت اصول دینی تشویق کرد. این بنرها می‌توانند در مساجد، مراکز فرهنگی و عزاداری‌ها نصب شده و مردم را به یادآوری و تفکر در معارف حضرت زینب دعوت کنند.

علاوه بر این، چاپ بنرها به عنوان وسیله‌ای ارتباطی می‌توانند به ترویج فرهنگ انسانی و اخلاقی حاکم بر زندگی حضرت زینب پرداخته و نقش بزرگ این شخصیت در ایجاد ارزش‌های اجتماعی و مذهبی را به نمایش بگذارند. در نتیجه، چاپ بنرها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر می‌توانند تأثیرات بزرگی در حفظ و ارتقاء ارزش‌های مرتبط با وفات حضرت زینب در جامعه داشته باشند و مردم را به تعبیر درست و فهم عمیق از این موضوع هدایت نمایند.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت وفات حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) با زمینه مشکی و نقره‌ای و تصویر ضریح حضرت زینب یک ایده منحصر به فرد و معنوی برای اظهار ارادت و احترام به این شخصیت مقدس اسلامی است. زمینه مشکی به عنوان نماد انکار جهانی، مصیبت و تأثیر گذاری حضرت زینب، احساساتی از عظمت و حزن را به مخاطبان القا می‌کند.

تصویر ضریح حضرت زینب در طراحی بنر می‌تواند به عنوان نمادی از مکان مقدس حضرت زینب در شام انتخاب شود. این تصویر نقش بسیار مهمی در ارتباط مستقیم با مردم دارد و مخاطبان را به زیارت و زیارتگاه حضرت زینب دعوت می‌کند. لایه باز در بنر این امکان را فراهم می‌کند تا جزئیات تصویر با دقت ویرایش شوند و بر اساس مضمون مراسم تنظیم شود.

رنگ نقره‌ای به عنوان رنگی که با عظمت و شکوه همراه است، تأثیر مثبتی را به طراحی افزوده و ارتباط متن و تصویر با این رنگ به تأثیر بخشیده می‌شود. تایپوگرافی مورد استفاده در بنر نیز می‌تواند با استفاده از فونت‌ها و حروف زیبا، حس مذهبی و معنوی را تقویت کند.

چاپ بنرهای لایه باز می‌توانند در مراسمات دینی، جشنواره‌ها و مراکز مذهبی به کار رود و افراد را به شرکت فعال در این مراسمات دینی ترغیب کنند. این بنرها با ایجاد یک فضای مذهبی و معنوی، می‌توانند به گسترش ارزش‌های مرتبط با وفات حضرت زینب کمک کنند و در زمینه ترویج معنویت و ارتباط با این شخصیت مقدس نقش بسزایی ایفا کنند.

بنر وفات حضرت زینب (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر رحلت حضرت زینب (س)

طرح بنر وفات حضرت زینب (س) شامل: تصویر ضریح حضرت زینب ، تذهیب ، نقوش مذهبی و متن تسلیت با مراسم وفات حضرت زینب (س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر رحلت حضرت زینب (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز وفات حضرت زینب (س)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، خاکستری

سایز:                               284 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر رحلت  حضرت زینب (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و خاکستری با طرح بنر وفات حضرت زینب (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی مناسب با طرح بنر وفات حضرت زینب (س)

 


طرح لایه باز بنر وفات حضرت زینب , رحلت حضرت زینب , متن وفات حضرت زینب , پوستر حضرت زینب , بنر رحلت حضرت زینب , طرح لایه باز وفات حضرت زینب , وفات حضرت زینب , بنر لایه باز وفات حضرت زینب , طرح بنر رحلت حضرت زینب , PSD , بنر تسلیت , طرح لایه باز بنر رحلت حضرت زینب , تذهیب , حضرت زینب , طرح لایه باز وفات , بنر وفات حضرت زینب , پوستر وفات حضرت زینب , پوستر , بنر لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325