طرح لایه باز پوستر هفته دولت

شناسه مطلب : 429170
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :250 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز شهادت شهید رجایی و باهنر

هفته دولت یکی از رویدادهای مهم و معتبر در تقویت ارتباط دولت با مردم و برجسته کردن دستاوردها و برنامه‌های اجرایی است. در این هفته، دولت به مردم گزارش می‌دهد که در طول سال چگونه اقدامات و سیاست‌های مختلف را پیش برده و به بهبود شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور کمک نموده است. این فرصت برای ارتقاء شفافیت و اعتماد مردم به دولت و برای اطلاع‌رسانی مناسب درباره برنامه‌های آینده استفاده می‌شود.

بنر‌های چاپی در هفته دولت نقش مهمی در تبلیغ و اطلاع‌رسانی دارند. این بنرها با طراحی‌های جذاب و پیام‌های واضح، دستاوردها، اقدامات و برنامه‌های دولت را به مردم منتقل می‌کنند. تاثیر بنرها در جلب توجه عمومی و افزایش آگاهی مردم از مسائل مهم کشور بسیار مهم است. این ابزار ارتباطی می‌تواند به عنوان یک وسیله‌ی اثرگذار در افزایش شناخت جامعه از سیاست‌ها و اقدامات دولت عمل کند.

بنرهای چاپی در هفته دولت باید با دقت و حرفه‌ای طراحی شوند تا پیام‌ها به درستی منتقل شده و تأثیر مطلوبی داشته باشند. این بنرها می‌توانند در ایجاد اتصال عاطفی مردم به دولت نقش مهمی ایفا کنند و به دولت این امکان را می‌دهند که خدمات و برنامه‌های خود را بهتر به جامعه معرفی کند. به طور کلی، استفاده از بنرهای چاپی در هفته دولت می‌تواند به تعزیز ارتباطات دولت با مردم و افزایش شفافیت در عرصه‌ی سیاست کمک کند.

طرح لایه باز بنر هفته دولت، جهت استفاده کاربران و گرامیداشت هفته دولت طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هفته دولت

طرح بنر هفته دولت شامل: تصویر آیت الله خامنه ای و ابراهیم رئیسی ، تصویر پرچم ایران ، تایپوگرافی هفته دولت ، نقوش اسلیمی و متن گرامیداشت هفته دولت می‌باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی هفته دولت

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               250 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز افقی هفته دولت
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و طرح بنر
  • استفاده مناسب از نقوش اسلیمی به همراه تصویر آیت الله خامنه ای و ابراهیم رئیسی
  • استفاده از متن گرامیداشت هفته دولت

تصویر شهید باهنر , سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر , بنر هفته دولت , بنر سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر , طرح بنر هفته دولت , شهادت شهید باهنر , هفته دولت , شهادت شهید رجایی , بنر گرامیداشت هفته دولت , تصویر شهید رجایی , طرح بنر گرامیداشت هفته دولت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325