طرح لایه باز پوستر هفته دولت

شناسه مطلب : 428570
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :222 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر روز شهادت شهید رجایی و باهنر

هفته دولت به عنوان یک مناسبت مهم در تقویت ارتباط بین دولت و مردم، هر ساله در کشورمان برگزار می‌شود. این هفته فرصت مناسبی است تا اقدامات، برنامه‌ها و دستاوردهای دولت در سطوح مختلف به جامعه معرفی شود و اطلاعات لازم درباره سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارائه شود. همچنین، این مناسبت فرصتی مناسب برای شناخت بهتر مردم از نقش وظیفه‌های دولت در تحقق توسعه و پیشرفت کشور فراهم می‌کند.

استفاده از چاپ بنر به منظور تبلیغ و اطلاع‌رسانی در هفته دولت، می‌تواند تأثیر قابل توجهی در افزایش شناخت مردم از این مناسبت داشته باشد. این بنرها می‌توانند اطلاعات کلیدی درباره اهداف و برنامه‌های دولت در این هفته را به شکل واضح و جذاب منتقل کنند. طراحی زیبا و جذاب بنرها با استفاده از رنگ‌ها و عناصر گرافیکی مناسب، توانایی جلب توجه مخاطبان و انتقال پیام‌های دولتی را بهبود می‌بخشد.

به علاوه، از طریق چاپ بنرهای هفته دولت می‌توان برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با این مناسبت را اعلام کرد. این بنرها می‌توانند شامل اطلاعات درباره سخنرانی‌ها، نشست‌ها، نمایشگاه‌ها، و همچنین برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع باشند. از این طریق، مردم به تعداد بیشتری به این برنامه‌ها شرکت می‌کنند و از فرصت‌هایی برای ارتقاء اطلاعات و شناخت بهتر از دولت و فعالیت‌های آن بهره‌مند می‌شوند.

در نهایت، استفاده از چاپ بنر برای ترویج هفته دولت باعث افزایش اشتیاق و مشارکت مردم در این مناسبت می‌شود و به فرآیند ارتباط دوسویه میان دولت و مردم کمک می‌کند. این بنرها به عنوان وسیله‌ای قدرتمند در انتقال پیام‌ها و اهداف دولتی به جامعه، نقش مهمی در ارتقاء شفافیت و شناخت عمومی از عملکرد دولت ایفا می‌کنند.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت هفته دولت با زمینه کرم، یک ایده جذاب و برجسته برای جشنواره ملی مهمی که هر ساله در کشور برگزار می‌شود، می‌باشد. رنگ کرم به عنوان نمایانگر ارتباط با تاریخ و ارزش‌های ملی، با این مناسبت به خوبی هماهنگی دارد. انتخاب این رنگ به عنوان زمینه بنر، احساس گرمایی، ارزش‌های اجتماعی و حس انتمایی را در میان مخاطبان تقویت می‌کند.

با استفاده از طرح لایه باز، امکان تغییرات و اضافه کردن عناصر به بنر با سهولت فراهم می‌شود. این امر به طراحان اجازه می‌دهد تا با تغییرات در متن‌ها، تصاویر و عناصر گرافیکی، بنر را به شکلی منحصر به فرد و جذاب به روی آورند. همچنین، طرح لایه باز به کاربران امکان مشارکت در طراحی و انتشار بنر را می‌دهد و این تعامل میان مخاطبان و منظمین هفته دولت را تقویت می‌کند.

بنر با زمینه کرم می‌تواند با عناصر گرافیکی نمادی از دولت، انجمن‌ها، و اقشار مختلف جامعه تزئین شود. از تصاویر نماینده توسعه و پیشرفت کشور گرفته تا نمادهای فرهنگی و اجتماعی، همه در بنر با دقت و هنر جا شده و احساس تعلق و همبستگی را در مخاطبان تقویت می‌کند.

استفاده از فضای خالی در طراحی بنر، می‌تواند انطباق و هماهنگی اجزای بنر را بهبود دهد و به آن تعادل و زیبایی اضافه کند. این فضاهای خالی می‌توانند متن‌ها و عناصر گرافیکی را به خوبی تاکید کرده و بنر را قابل دسترسی و قابل فهم برای مخاطبان کنند.

در نهایت، طراحی بنر لایه باز با زمینه کرم، با امکانات تغییرات و اضافه کردن محتوا، تنوع و ابتکار را در اطلاع‌رسانی درباره هفته دولت به ما می‌دهد. این طراحی به عنوان یک ابزار ارتباطی قوی، می‌تواند به ترویج و شناخت بهتر از اهداف و دستاوردهای این جشنواره مهم کمک کند و ارتباط مؤثری میان دولت و مردم را تسهیل نماید.

طرح لایه باز بنر هفته دولت، جهت استفاده کاربران و گرامیداشت هفته دولت طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هفته دولت

طرح بنر هفته دولت شامل: تصویر شهید رجایی و شهید باهنر، تصویر پرچم ایران ، تایپوگرافی ،  تذهیب، کادر اسلیمی، نقوش اسلیمی و متن گرامیداشت هفته دولت می‌باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی هفته دولت

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               222 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز افقی هفته دولت
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و طرح بنر
  • استفاده مناسب از نقوش اسلیمی به همراه تصویر شهیدان رجایی و باهنر
  • استفاده از متن گرامیداشت هفته دولت

بنر سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر , تصویر شهید باهنر , بنر هفته دولت , هفته دولت , بنر گرامیداشت هفته دولت , تصویر شهید رجایی , سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر , شهادت شهید رجایی , طرح بنر گرامیداشت هفته دولت , طرح بنر هفته دولت , شهادت شهید باهنر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325