طرح لایه باز پوستر مراسم تعزیه خوانی

شناسه مطلب : 426188
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :89 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر مراسم تعزیه خوانی

ماه محرم یکی از ماه‌های مقدس در تقویم اسلامی است که به ویژه برای اهل بیت عصمت و طهارت، مخصوصاً امام حسین (ع)، بسیار مهم است. در این ماه، عزاداری و سوگواری برای رویدادهای تلخ و نابخشودنی کربلا برگزار می‌شود. مردم شیعه در این ماه، با حس تاسف و درد، خاطره شهدای کربلا را زنده می‌کنند و در مراسمات محرم، با تعزیه‌خوانی، مداحی و سخنرانی‌ها، عزاداری می‌کنند.

تاثیر چاپ بنر برای این روز بسیار مهم و قابل توجه است. چاپ بنرها با تصاویر و پیام‌های مربوط به ماه محرم، می‌تواند به عنوان وسیله‌ای برای اطلاع‌رسانی و یادآوری اهمیت این ماه و رویدادهای غم‌انگیز کربلا عمل کند. این بنرها می‌توانند به طور مؤثری افراد را به شرکت در مراسمات محرم ترغیب کنند و حس عزاداری و همبستگی را در جامعه تقویت کنند.

علاوه بر این، چاپ بنرها در این روز می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در جامعه عمل کند. با قرار دادن اطلاعات مراسمات و مکان‌های برگزاری در بنرها، می‌توان به دقت واکنش مخاطبان را جلب کرده و آنها را به شرکت در مراسمات محرم دعوت کرد. همچنین، بنرهایی که پیام‌هایی از قبیل تقویت ارزش‌های دینی، ایجاد همدلی و اتحاد در جامعه را به تصویر می‌کشند، می‌توانند تأثیر قوی در دل مردم بگذارند و آنها را به عمل عزاداری و انتقال پیام‌های ارزشمند ترغیب کنند.

بنرهای چاپ شده برای این روز، همچنین می‌توانند به عنوان یادگاری از رویدادهای محرم و شهدای کربلا عمل کنند. این بنرها می‌توانند در مکان‌های مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها و تکایا به نمایش گذاشته شده و به عنوان نمادی از ارادت و احترام به شهدا و اهمیت ماه محرم برای نسل‌های آینده باقی بمانند.

بنابراین، چاپ بنرهای مخصوص ماه محرم با تصاویر و پیام‌های مناسب می‌تواند تأثیر مهمی در ایجاد همبستگی، تبلیغ و افزایش حضور مردم در مراسمات محرم داشته باشد. این بنرها به عنوان یک وسیله ارتباطی قوی و قابل توجه، اهمیت ماه محرم را به خوبی بیان کرده و در برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

طرح لایه باز بنر ایام محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر تعزیه خوانی محرم

 طرح بنر تعزیه خوانی شامل: تایپوگرافی تعزیه خوانی ، تذهیب ،نقوش مذهبی و متن مرتبط با مراسم تعزیه خوانی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر ایام محرم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، قهوه ای

سایز:                               89 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و قهوه ای و طرح بنر تعزیه خوانی
  • طراحی بنر با استفاده ا تایپوگرافی تعزیه خوانی مناسب با طرح بنر تعزیه خوانی ایام عزاداری محرم

 

 


طرح لایه باز پوستر تعزیه خوانی , طرح محرم , بنر تعزیه خوانی , بنر محرم , طرح پوستر تعزیه خوانی , تعزیه خوانی عاشورا , بنر مراسم تعزیه خوانی , تصویر تعزیه خوان , طرح بنر محرم , طرح بنر مراسم تعزیه خوانی , تعزیه خوانی امام حسین , محرم , تعزیه خوانی , پوستر تعزیه خوانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325