طرح لایه باز پوستر مراسم انس با قرآن

شناسه مطلب : 441362
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :91 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر محفل انس با قرآن

محفل انس با قرآن، یک فرصت معنوی و ارزشمند برای ارتباط عمیقتر با کلام الهی است. در این محافل، افراد مسلمان با قرآن به عنوان منبع اصلی ارشاد و راهنمای زندگی خود آشنا می‌شوند و از آن برای تأمل در معانی عمیق و تعمق در آیات الهی بهره می‌برند. این اجتماعات نه تنها فرصتی برای تحلیل و تبادل نظر درباره مفاهیم قرآنی ارائه می‌دهند، بلکه ارتباطات اجتماعی و روحیه معنوی را نیز تقویت می‌کنند.

چاپ بنرهای تبلیغاتی برای محفل انس با قرآن، می‌تواند نقش مهمی در جذب مخاطبان و افزایش حضور در این محافل ایفا کند. بنرها با ارائه اطلاعات کلیدی درباره زمان، مکان و موضوعات مورد بحث در محفل، به مخاطبان کمک می‌کنند تا از فرصت‌های موجود برای شرکت در این اجتماعات مطلع شوند. طراحی جذاب و پیام‌های مؤثر در بنرها می‌توانند انگیزه و اشتیاق افراد را برای شرکت فعال در این محافل افزایش دهند و در نتیجه، تأثیر مثبتی بر رونق و فعالیت‌های این اجتماعات داشته باشند.

همچنین، بنرهای تبلیغاتی می‌توانند به وسیله ایجاد آگاهی درباره اهمیت و ارزش محفل انس با قرآن، در جامعه افزایش یافته و باعث شناخت بهتر و پذیرش بیشتر این نوع فعالیت‌ها در بین افراد گردد. به این ترتیب، چاپ بنرها به عنوان یکی از ابزارهای موثر تبلیغاتی می‌تواند در ترویج و توسعه فعالیت‌های محفل انس با قرآن نقش موثری ایفا کند.

طرح بنر لایه باز محفل انس با قرآن، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محفل انس با قرآن

طرح بنر محفل انس با قرآن شامل:تایپوگرافی محفل انس با قرآن ،  کادر مذهبی، کادر اسلیمی و متن گرامیداشت روز محفل انس با قرآن می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر محفل انس با قرآن می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر محفل انس با قرآن

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               91 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر محفل انس با قرآن
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر محفل انس با قرآن
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از کادر اسلامی، تذهیب و طرح گل
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مناسب در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر محفل انس با قرآن

بنر ماه مبارک رمضان , بنر قرآن خوانی , دانلود بنر دوره قران , ماه رمضان , پوستر لایه باز روزه خوانی , پوستر لایه باز ماه رمضان , بنر لایه باز انس با قران , پوستر قران , بنر کادر تذهیب , بنر دوره قران لایه باز , محفل انس با قرآن , بنردوره ی قران , دانلود بنر ماه رمضان , بنر تبریک ماه رمضان , قرآن خوانی , انس با قرآن , بنر psd انس با قران , طرح لایه باز ماه رمضان , بنر لایه باز ماه رمضان , بنر ماه رمضان لایه باز , بنر رمضان , پوستر انس با قرآن , طرح لایه باز زیارت خوانی , بنر ماه رمضان , پوستر ماه رمضان , قرآن , طرح بنر ماه مبارک رمضان , بنر تبریک روزه , تایپوگرافی محفل انس با قرآن ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325