طرح لایه باز پوستر ماه رمضان و عید نوروز

شناسه مطلب : 441144
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :252 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ماه رمضان

ماه رمضان، یکی از ماه‌های مهم و متبرک در تقویم اسلامی است که هر ساله با ویژگی‌ها و تاثیرات یکتای خود بر زندگی مسلمانان در سرتاسر جهان فرا می‌رسد. این ماه معروف به ماه روزه‌داری است، زیرا در آن، مسلمانان در طول روز از طلوع تا غروب خورشید، از خوردن و نوشیدن اجتناب می‌کنند، به منظور افزایش تقوا و پاکسازی روحی. این روزها و شبها، زمانی برای تفکر، تأمل، و ارتباط عمیق با خداوند می‌باشد.

چاپ بنرهای مرتبط با ماه رمضان می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر جوامع مسلمان داشته باشد. این بنرها می‌توانند اطلاعات مفیدی را درباره زمان شروع و پایان روزه، مواعید نمازها و دعاها، روایات و سنت‌های مرتبط با این ماه مهم ارائه دهند. این ابزارهای تبلیغاتی می‌توانند برای افزایش اطلاعات عمومی و ارتقای فرهنگ مردمان مسلمان بسیار موثر باشند.

بنرهای مرتبط با ماه رمضان نه تنها به عنوان یک وسیله ارتباطی و اطلاع‌رسانی عمومی عمل می‌کنند، بلکه به عنوان یک عامل انگیزشی و الهام‌بخش نیز شناخته می‌شوند. این بنرها می‌توانند به مردم در تمرکز بر فعالیت‌های مذهبی، اجتماعی، و خیریه در این ماه کمک کرده و ایمان و تقوا را در آنها تقویت کنند.

در کل، چاپ بنرهای ماه رمضان می‌تواند به عنوان یک وسیله مؤثر برای ارتقای فرهنگ دینی و معنوی در جوامع مسلمان عمل کند و برای ترویج ارزش‌های اخلاقی و انسانی، بستر مناسبی فراهم آورد.

عناصر استفاده شده در طرح بنر ماه رمضان

طرح بنر ماه رمضان شامل:تصویر سبزه و قرآن و متن گرامیداشت ماه رمضان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ماه رمضان می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ماه رمضان

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سرمه ای

سایز:                                252 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنرماه رمضان
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای با طرح بنر ماه رمضان
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر

بنر , قرآن , رمضان مبارک , سبزه , رمضان , دانلود بنر ماه رمضان , تایپوگرافی مهمان خدا , طرح بنر افطاری , طرح لایه باز , بنر رمضان , افطاری , بنر ماه رمضان , رمضان کریم , طرح لایه باز بنر ماه رمضان , طرح بنر رمضان , ماه رمضان , چای , بنر گرامیداشت ماه رمضان , بنر مناسبتی , بنر لایه باز ماه رمضان , طرح افطاری , طرح بنر ماه رمضان , سفره افطار ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325