طرح لایه باز پوستر عید فطر

شناسه مطلب : 442575
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :297 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر عید فطر

عید فطر یکی از مهم‌ترین جشن‌ها و رویدادهای مذهبی در دنیای اسلامی است که پس از پایان ماه مبارک رمضان، جشن گرفته می‌شود. این روز، نشانه‌ای از پایان دوره‌ای از روزه‌گری و عبادت است که مسلمانان در آن با پرهیز از خوردن، آشامیدن، و رفتن به روابط جنسی، از طلب معنویت و پاکدامنی برخوردارند. عید فطر با تحول از ماهی که بیشتر به عبادت و خدمت به خداوند می‌پرداخته میان خانواده‌ها و جوامع به یک جشن عظیم و فرح‌بخش تبدیل می‌شود.

در این روزها، چاپ بنرها و پوسترها با محتوای مبارک و تبریکات عید فطر، برای اطلاع‌رسانی و افزایش اتمام مانند جلوه‌ای رنگارنگ و شاداب به خیابان‌ها و مراکز خرید اضافه می‌شوند. این بنرها با تصاویری از مواد غذایی محلی و خوراکی‌های خاص این جشن، جلب توجه عمومی و ایجاد احساس خوشایند در میان مردم می‌کنند. همچنین، با اطلاع‌رسانی از تخفیفات و پیشنهادات ویژه مغازه‌ها و رستوران‌ها در این روزهای خاص، این بنرها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر برای افزایش فروش و جذب مشتریان عمل می‌کنند.

بنرهای عید فطر همچنین نقش مهمی در ایجاد احساس انتمایش و اتحاد میان افراد جوامع دارند. با ایجاد فضایی مبارک و پرانرژی، این بنرها می‌توانند مردم را به هم پیوند دهند و احساس متانت و خوشبختی را در میان آنها افزایش دهند. به عنوان نمایندگانی از فرهنگ و اعتقادات مردم، بنرهای عید فطر با ارزش‌افزوده‌ای که به فضای عمومی می‌بخشند، به یادماندنی می‌مانند و به جشن و شادی این روزانه‌ای کمک می‌کنند.

طرح بنر لایه باز با زمینه‌ی صورتی و تایپوگرافی متن "ماه خدا رفته و عید آمده"، یک انتخاب زیبا و شاداب برای جشن عید فطر است. این طرح، با استفاده از رنگ صورتی که نمادی از شادی و فرح عید است، همراه با متنی جذاب و پرانرژی، به دیدار گذاشتن این مهمان بزرگ و پرمعنا خوش آمد می‌گوید.

بنر لایه باز با زمینه صورتی، اولین نکته‌ی قابل توجه این است که احساسی از زندگی و شادی را به مخاطب القا می‌کند. رنگ صورتی به عنوان نمادی از مهربانی، عشق، و شادی، باعث افزایش نشاط و انرژی در مخاطب می‌شود. متن "ماه خدا رفته و عید آمده" نیز با یادآوری پایان ماه رمضان و شروع جشن و شادی عید، احساس مواجهه با لحظات شاد و مملو از برکت را در مخاطب به وجود می‌آورد.

این طرح بنر لایه باز، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، می‌تواند به طور جذاب و موثری اطلاعات مربوط به فروشگاه‌ها، خدمات، یا رویدادهای مرتبط با عید فطر را منتقل کند. همچنین، با فراهم کردن قابلیت لایه‌بندی، امکان تغییر متن، تصاویر و رنگ‌ها برای تطبیق با نیازهای خاص هر کسب و کار را فراهم می‌کند.

بنر لایه باز با زمینه صورتی و تایپوگرافی "ماه خدا رفته و عید آمده"، یک انتخاب مناسب و جذاب برای جشن عید فطر است که با جلب توجه مخاطبان و ایجاد ارتباط موثر با آنها، می‌تواند به موفقیت واقعی در تبلیغات و اطلاع‌رسانی برسد.

بنر عید فطر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر عید فطر

طرح بنر عید فطر شامل:طرح گل ، تایپوگرافی ماه خدا رفته و عید آمده و متن تبریک عید فطر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید فطر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر عید فطر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               297 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید فطر
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با طرح بنر عید فطر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گل ، تایپوگرافی ماه خدا رفته و عید آمده ، تذهیب در طرح بنر عید فطر

 


عید فطر , طرح های لایه باز , طرح های psd , طرح گل , بنر psd عید فطر , تایپوگرافی ماه خدا رفته و عید آمده , بنر عید فطر , تذهیب , طرح بنر عید فطر , طرح شکوفه , دانلود بنر عید فطر , بنر لایه باز عید فطر , بنر عید سعید فطر , طرح عید فطر , بنر تبریک عید فطر , بنر عید فطر , بنر لایه باز عید فطر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325