طرح لایه باز پوستر شهادت امام جواد (ع)

شناسه مطلب : 445109
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :255 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر شهادت حضرت جواد الائمه

سالروز شهادت امام محمد تقی (ع)، معروف به امام جواد، به یکی از مهم‌ترین و معنوی‌ترین رویدادهای در تاریخ اسلام می‌باشد. امام جواد (ع)، نهمین امام شیعیان، با عمر کوتاهی که داشت، زندگی‌ای پر از عدالت، دانش، و اخلاق ارزشمند را به نمایش گذاشت. با وجود محدودیت‌ها و مشکلاتی که در زندگی خود داشت، ایشان با صبر و استقامت، نمونه‌ای برای پیروان خود و تمام انسان‌ها بودند.

چاپ بنر در این روز مقدس، نه تنها یک اظهار احترام به شخصیت امام جواد (ع) است، بلکه یک فرصت است برای بیان ارزش‌ها و اندیشه‌های او به نسل‌های آینده. بنرها با نقل قول‌های امام جواد (ع) و تصاویری از ایشان، فرصتی است برای تبلیغ معارف دینی، اخلاقی، و انسانی که ایشان به ما ارائه داده‌اند.

از طرف دیگر، این بنرها می‌توانند زمینه‌ای برای اجتماع و تلاقی فرهنگ‌ها فراهم کنند. با نمایش بنرهایی که محوریت اصلی آنها پیام‌های دینی و انسان‌گراست، می‌توان فرصتی برای تبادل اندیشه و ارتباط بین افراد و جوامع مختلف فراهم آورد. در نهایت، چاپ بنر به عنوان یک ابزار ارتباطی و تبلیغاتی، می‌تواند نقشی بسیار موثر در شناخت بهتر ارزش‌های انسانی و دینی داشته باشد و این روز را به یادگاری دوام‌دار تبدیل کند.

بنر  شهادت امام جواد (ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر شهادت امام جواد (ع)

طرح بنر شهادت امام جواد (ع) شامل: تایپوگرافی محمد تقی ، تذهیب  و متن تسلیت شهادت امام جواد (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام جواد (ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام جواد (ع)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               255 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام جواد (ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر شهادت امام جواد (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تذهیب در طراحی بنر شهادت حضرت جواد الائمه

 


طرح بنر شهادت امام محمد تقی , بنر لایه باز شهادت امام جواد , تایپوگرافی محمد تقی , دانلود بنر شهادت امام جواد , طرح لایه باز بنر شهادت جواد الائمه , امام جواد , بنر شهادت امام جواد , بنر سالروز حضرت جواد الائمه , دانلود بنر شهادت امام محمد تقی , بنر لایه باز شهادت حضرت جواد الائمه , بنر لایه بازسالروز شهادت امام جواد , بنر شهادت امام محمد تقی , دانلود پسوند psd بنرشهادت امام جواد , محمد تقی , حضرت جواد الائمه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325