طرح لایه باز پوستر روز کار آفرینی

شناسه مطلب : 443268
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :86 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر سالروز هفته مهارت و کارآفرینی

روز کارآفرینی به عنوان یک رویداد جهانی، به تجلی ارزش‌ها و ایده‌آل‌های کارآفرینی و اهمیت کارآفرینان در توسعه اقتصادی و اجتماعی توجه می‌کند. این روز فرصتی است برای تجدید نگاه به نقش کارآفرینی در ایجاد اشتغال، توسعه فناوری، و ارتقای کیفیت زندگی جوامع مختلف. از طرفی، این رویداد فرصتی است برای تقویت ارتباط بین کارآفرینان و ارائه دانش و تجربیات آنها به جوامع و سایر افراد علاقه‌مند به کارآفرینی.

چاپ بنرها به مناسبت روز کارآفرینی، نقش مهمی در ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد انگیزه برای آغاز و توسعه کسب و کارها دارند. این بنرها با ارائه پیام‌های الهام‌بخش و تشویقی، افراد را به شروع مسیر کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های جدید اقتصادی ترغیب می‌کنند. همچنین، ارائه مطالب آموزشی و مشاوره‌های کارآفرینی از طریق بنرها، افراد را در مسیر توسعه و موفقیت کسب و کارهایشان همراهی می‌کند.

بنرهای کارآفرینی می‌توانند شامل پیام‌هایی درباره اهمیت رشد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط، نقش نوآوری و خلاقیت در موفقیت کارآفرینان، و اهمیت حمایت از محیط کارآفرینی و ایجاد شرایط مواتر برای رشد کسب و کارها باشند. این پیام‌ها به عنوان منبع الهام و تشویق برای افرادی که به دنبال شروع یا توسعه کسب و کارهای خود هستند، عمل می‌کنند و در ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد انگیزه برای اقدامات کارآفرینانه مؤثر می‌باشند.

طرح بنر لایه باز کارآفرینی، توسط طراحان ایران طرح جهت بزرگداشت این روز ملی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز کارآفرینی

طرح لایه باز بنر روز کارآفرینی شامل: تایپوگرافی کارآفرینی، تصویر مفهومی از کارآفرینی، جملات مربوط به کارآفرینی، طرح گل و متن تبریک روز ملی کارآفرینی و هفته مهارت می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر مناسبتی ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تبریک و شادباش این سالروز ملی استفاده نمایید.

مشخصات فنی بنر هفته ملی مهارت

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری

سایز:                               86 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز ملی کارآفرینی
  • هم نشینی مناسب رنگ خاکستری با طرح  بنر
  • استفاده از تصویر گرافیکی و مفهومی کارآفرینی
  • استفاده از متن تبریک روز ملی کارآفرینی و هفته مهارت
  • استفاده جملات مربوط به مهارت و کار متناسب با طرح بنر کار آفرینی

 

 


ایران , طرح لایه باز بنر مناسبت روز کار آفرینی , طرح لایه باز بنر روز کار آفرینی , کارآفرینی , روز کارآفرینی و آموزش فنی حرفه ای , آفرین کارآفرینان , سازمان فنی حرفه ای , تایپوگرافی کارآفرینی , بنر آموزش فنی حرفه ای , روز کار افرینی , روز کارآفرینی , کارگر , تایپوگرافی کارآفرینی , روز6 مرداد , دانلودبنرآموزش فنی حرفه ای , دانلود بنر مناسبتی , دانلود پسوند psdبنر روز کارآفرینی , بنر مناسبت روز کار آفرینی , کار , پرچم ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325