طرح لایه باز پوستر روز کار آفرینی

شناسه مطلب : 443153
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :135 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر سالروز هفته مهارت و کارآفرینی

روز کارآفرینی یک مناسبت مهم است که به تجلیل از کسب و کارهای نوپا و تشویق به راه‌اندازی فعالیت‌های کارآفرینانه می‌پردازد. این روز فرصتی است برای ترویج فرهنگ کارآفرینی، تشویق به خلاقیت و نوآوری، و ارتقای اقتصاد کشور از طریق توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط است. کارآفرینان با آغاز راه خود، خلاقیت و پشتکار خود، و ایجاد ارزش برای جامعه، نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی دارند.

چاپ بنرهای تبلیغاتی و ترویجی به مناسبت روز کارآفرینی می‌تواند تاثیر مهمی در افزایش آگاهی عمومی از اهمیت کارآفرینی داشته باشد. این بنرها می‌توانند با استفاده از تصاویر جذاب و پیام‌های موثر، افراد را به ارائه ایده‌ها و آغاز راه خود در دنیای کارآفرینی تشویق کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند به عنوان ابزاری برای تبلیغ و ارتقاء فعالیت‌های مرتبط با کارآفرینی مانند کارگاه‌ها، نشست‌های آموزشی، و رویدادهای شبکه‌سازی استفاده شوند.

با چاپ بنرهای ترویجی، می‌توان افراد را به مشارکت فعال در جامعه کارآفرینی دعوت کرد و ایجاد بستری مناسب برای تبادل ایده‌ها و تجارب کارآفرینان فراهم نمود. این اقدامات می‌توانند به رونق بیشتر کسب و کارهای نوپا و توسعه اقتصادی کشور کمک کرده و نقش مهمی در پیشرفت جامعه ایفا نمایند.

طرح بنر لایه باز کارآفرینی، توسط طراحان ایران طرح جهت بزرگداشت این روز ملی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز کارآفرینی

طرح لایه باز بنر روز کارآفرینی شامل: تایپوگرافی کارآفرینی، تصویر مفهومی از کارآفرینی، جملات مربوط به کارآفرینی، طرح گل و متن تبریک روز ملی کارآفرینی و هفته مهارت می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر مناسبتی ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تبریک و شادباش این سالروز ملی استفاده نمایید.

مشخصات فنی بنر هفته ملی مهارت

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               135 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز ملی کارآفرینی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح  بنر
  • استفاده از تصویر گرافیکی و مفهومی کارآفرینی
  • استفاده از متن تبریک روز ملی کارآفرینی و هفته مهارت
  • استفاده جملات مربوط به مهارت و کار متناسب با طرح بنر کار آفرینی

 

 


بنر آموزش فنی حرفه ای , کار , کارگر , تایپوگرافی کارآفرینی , دانلود بنر مناسبتی , طرح لایه باز بنر روز کار آفرینی , کارآفرینی , روز کارآفرینی و آموزش فنی حرفه ای , آفرین کارآفرینان , پرچم ایران , روز کار افرینی , روز6 مرداد , بنر مناسبت روز کار آفرینی , تایپوگرافی کارآفرینی , سازمان فنی حرفه ای , دانلود پسوند psdبنر روز کارآفرینی , دانلودبنرآموزش فنی حرفه ای , ایران , روز کارآفرینی , طرح لایه باز بنر مناسبت روز کار آفرینی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325