طرح لایه باز پوستر روز نیروی دریایی

شناسه مطلب : 436238
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :49 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز نیروی دریایی

روز نیروی دریایی یک جشنواره ملی است که به منظور تجلیل از نیروهای دریایی و تأکید بر اهمیت این نهاد ارتش در حفاظت از سواحل، حفظ امنیت دریاها، و اجرای وظایف مربوط به دریاهای آبی و اقیانوسی کشورها برگزار می‌شود. این روز در تقویم ایران به تاریخ ۲۹ آذر هر سال جشن گرفته می‌شود. چاپ بنرها به عنوان یک وسیله تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی می‌توانند تأثیرات بسزایی در افزایش آگاهی عمومی و تشویق به تقدیر از نقش نیروی دریایی داشته باشند.

اولین تأثیر چاپ بنرها در افزایش شناخت مردم از نیروی دریایی و وظایف آن است. این بنرها می‌توانند با نشان دادن تصاویر و آمارهای مرتبط با عملکرد نیروی دریایی، اطلاعات مفیدی را به مردم ارائه دهند و آن‌ها را با دقت بیشتری به اهمیت نقش این نهاد در حفظ امنیت دریاها و سواحل آشنا کنند.

ثانیاً، چاپ بنرها می‌توانند به ارتقاء روحیه و افتخار ملت نسبت به نیروی دریایی کمک کنند. این بنرها با ارائه پیام‌های الهام‌بخش و نقل قول‌های معنوی از مقامات نظامی، می‌توانند افتخار و ارادت به نیروهای دریایی را ترویج دهند و بر افتخارات آنان تأکید کنند.

سومین تأثیر چاپ بنرها در ایجاد ارتباط بین نیروی دریایی و جامعه عامل است. این بنرها می‌توانند اطلاعات در مورد رویدادها، نمایشگاه‌ها یا فعالیت‌هایی که نیروی دریایی در آن شرکت دارد، به جمعیت اطلاع‌رسانی کنند و تعامل بین این دو طرف را تقویت کنند.

چهارمین تأثیر چاپ بنرها در ترویج ارزش‌ها و مهمترین اهداف نیروی دریایی است. با نمایش تصاویری از مأموریت‌ها، تجهیزات، و فعالیت‌های نیروی دریایی، این بنرها می‌توانند به جلب توجه بیشتری نسبت به اراده و تعهد نیروی دریایی در انجام وظایف خود کمک کنند.

پنجمین تأثیر چاپ بنرها در افزایش شهرت و شناخت نیروی دریایی به عنوان یک نهاد ارتشی مهم است. این بنرها می‌توانند به تبلیغ و ترویج اطلاعات در مورد توانمندی‌ها، فناوری‌ها، و مهارت‌های نیروی دریایی کمک کرده و به جلب توجه و حمایت عمومی از این نهاد کلان کمک کنند.

طرح بنر لایه باز تبریک روز نیروی دریایی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز نیروی دریایی

طرح بنر روز نیروی دریایی شامل:پرچم ایران و متن گرامیداشت روز نیروی دریایی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی نیروی دریایی، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز نیروی دریایی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر نیروی دریایی، بنر روز نیروی دریایی، بنر لایه باز روز نیروی دریایی، بنر مناسبتی، بنر لایه باز، تایپوگرافی، تایپوگرافی نیروی دریایی، پرچم ایران، طرح چریکی بنر و متن گرامیداشت روز نیروی دریایی

 

مشخصات فنی بنر لایه باز تبریک نیروی دریایی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               49 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز نیروی دریایی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر نیروی دریایی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر باکیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز نیروی دریایی

بنر لایه باز روز نیروی دریایی , ناو دریایی , بنر گرامیداشت روز نیروی دریایی , ناو نیروی دریایی , تایپوگرافی نیروی دریایی , طرح بنر نیروی دریایی , طرح لایه باز بنر روز نیرو دریایی , بنر نیروی دریایی , دریانوردی , نیرو دریایی , نیرودریایی , نیروی دریایی , پرچم ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325