طرح لایه باز پوستر روز ملی صادرات

شناسه مطلب : 433397
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :140 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز بنر روز ملی صادرات

روز ملی صادرات یک رویداد مهم در تقویت اقتصاد کشورها و ترویج محصولات محلی به بازارهای جهانی است. این روز برای تجار و تولیدکنندگان فرصتی فوق‌العاده برای نمایش و تبلیغ محصولات و خدمات کشورشان به دنیا ارائه می‌دهد. در این روز، چاپ بنرها نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. این بنرها می‌توانند به تبلیغات محصولات صادراتی کمک کنند و پیام‌های اهم اقتصادی و فرهنگی را به جوامع بین‌المللی منتقل کنند.

چاپ بنرها به شرکت‌ها و نهادهای دولتی فرصت می‌دهد تا استعدادها و توانمندی‌های ملی خود را به جهانیان معرفی کنند. این بنرها می‌توانند با جلب توجه مخاطبین و تشویق به تعامل با کشورها و بازارهای خارجی، صدای ملت‌ها را به سطح جهانی برده و در جهت توسعه تجارت و روابط بین‌المللی پیشرفت کنند. به عنوان یک روز مهم در تقویت صادرات، چاپ بنرها به ترویج کارهای صادراتی و تأکید بر اهمیت تبادلات تجاری بین المللی کمک می‌کنند و می‌توانند تاثیر گذاری بزرگ در توسعه اقتصادی کشورها داشته باشند.

طراحی یک بنر لایه باز برای روز ملی صادرات با زمینه آبی و تایپوگرافی صادرات می‌تواند به تبلیغ و ترویج تجارت بین‌المللی و صادرات کشور کمک کند.

  1. رنگ آبی برجستگی اعتماد: رنگ آبی به عنوان نماینده آسمان و دریا، به معنای اعتماد و پایداری استفاده می‌شود. انتخاب زمینه آبی به این روز ملی ابعاد بین‌المللی بخشی می‌دهد و اعتماد به تجارت و صادرات را نمایان می‌سازد.

  2. تایپوگرافی صادرات متنوع و تأثیرگذار: استفاده از تایپوگرافی خاص با کلماتی نظیر "صادرات"، "کشور"، "فرصت" و "رشد" می‌تواند پیام‌های مهم مرتبط با صادرات را ترویج کند. انتخاب فونت‌های متنوع و ترتیب متن به شکل جذاب توانایی انتقال پیام‌های اقتصادی و ملی را دارد.

  3. استفاده از لایه باز: طراحی بنر را به صورت لایه باز انجام دهید تا در آینده بتوانید به سادگی متن، تصاویر و اطلاعات دیگر را ویرایش کرده و بنر را به روز کنید. این لایه باز به شما امکان انعطاف بیشتری در طراحی و تغییرات مکرر در بنر می‌دهد.

  4. اطلاعات تماس و وب‌سایت: بنر باید شامل اطلاعات تماس و وب‌سایت مربوط به سازمان‌ها و نهادهایی که در ترویج صادرات کشور نقش دارند باشد. این اطلاعات به علاقه‌مندان کمک می‌کنند تا به سادگی با مراجعان و منابع مرتبط تماس بگیرند.

  5. تشویق به مشارکت عمومی: این بنر می‌تواند به عنوان نهادی برای تشویق مردم به حمایت از تجارت خارجی و افزایش تمرکز بر صادرات به عنوان راهی برای توسعه اقتصادی کشور عمل کند.

طراحی بنر لایه باز با زمینه آبی و تایپوگرافی صادرات می‌تواند به ترویج و تقویت صادرات کشور و توسعه تجارت بین‌المللی کمک کند. از ترتیب متن و انتخاب تصاویر به شکل مهارتی برای جلب توجه و انتقال پیام‌های مهم استفاده کنید تا موفقیت در ترویج مأموریت صادراتی کشور را تسهیل نماید.

طرح بنر لایه باز روز ملی صادرات، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز روز ملی صادرات

طرح بنر روز ملی صادرات شامل:  تصویر کشتی و متن گرامیداشت روز ملی صادرات می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ملی صادرات می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز روز ملی صادرات

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               140 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز ملی صادرات
  • هم نشینی مناسب زمینه آبی با طرح بنر روز ملی صادرات
  • طراحی بنر با استفاده از وکتور مناسب در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر روز ملی صادرات

روز ملی , بنر روز ملی صادرات , صادرات و واردات , طرح بنر روز صادرات , تایپوگرافی صادرات , دانلود بنر روز ملی صادرات , بنر روز صادرات , روز صادرات , صادرات , طرح بنر لایه باز , طرح روز صادرات , بنر مناسبتی , طرح بنر روز ملی صادرات , روز ملی صادرات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325