طرح لایه باز پوستر روز ملی بهره وری

شناسه مطلب : 444294
ابعاد :200در300سانتی متر
رزولیشن :72
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :74 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح بنر روز ملی بهره وری

روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف، یک رویداد مهم در تقویت آگاهی عمومی درباره اهمیت مدیریت منابع و محیط زیست است. این روز مخصوصاً به ترویج رفتارها و عملکردهایی که منجر به افزایش بهره‌وری و کاهش اتلاف منابع طبیعی می‌شود، می‌پردازد. در این روز، از طریق برگزاری کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، سخنرانی‌ها و کمپین‌های آموزشی، به معرفی روش‌ها و ابزارهایی که می‌توانند به بهره‌وری و بهینه‌سازی کمک کنند، پرداخته می‌شود.

در این روز، استفاده از بنرها و تبلیغات گرافیکی می‌تواند نقش مهمی در جذب توجه عمومی و اطلاع‌رسانی درباره اهمیت بهره‌وری داشته باشد. با طراحی بنرهای مناسب و جذاب، می‌توان پیام‌های مهم درباره بهره‌وری انرژی، محیط زیست و مدیریت منابع را به جامعه ارائه داد و آن‌ها را به عمل‌کردهای موثر و مفید ترغیب کرد. از طریق استفاده از شعارهای قوی و تصاویر جذاب، بنرها می‌توانند موجب افزایش آگاهی و الهام بخشی برای افراد شوند.

با این وجود، اهمیت استفاده بهینه از منابع در تولید بنرها نباید نادیده گرفته شود. استفاده از مواد قابل تجدیدپذیر و محیط‌زیستی در ساخت بنرها، به منظور کاهش اثرات منفی بر محیط زیست حائز اهمیت است. همچنین، پس از برگزاری رویداد، مطمئن شدن از دورریز صحیح و مسئولانه بنرها و مواد تبلیغاتی، برای حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی، از اهمیت بالایی برخوردار است. این گام‌ها می‌توانند نه‌تنها به ترویج پیام‌های مهم مربوط به بهره‌وری و بهینه‌سازی کمک کنند، بلکه به حفظ محیط زیست همکاری کنند.

بنر  روز ملی بهره وری، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز ملی بهره وری

طرح بنر روز ملی بهره وری شامل: تصویر مرتبط با طرح بنر  و متن گرامیداشت روز ملی بهره وری می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز ملی بهره وری  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز ملی بهره وری

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، سبز

سایز:                               74 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز ملی بهره وری
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و سبز با طرح بنر روز ملی بهره وری
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مناسب در طرح بنرروز ملی بهره وری

روز ملی بهره وری و بهینه سازی مصرف , دانلود طرح بنرروز ملی بهینه سازی , بنر لایه باز روز ملی بهینه سازی مصرف , یکم خرداد روز ملی بهره وری و بهینه سازی , طرح بنر لایه باز روز ملی بهره وری , psd بنر روز بهره وری , کاهش مصرف انرژی , یکم خرداد , بنر گرامیداشت روز ملی بهینه سازی , بهینه سازی مصرف , psd بنر روز ملی بهره وری و بهینه سازی , بنر لایه باز روز ملی بهینه سازی مصرف و بهره وری , بهره وری و بهینه سازی , روز بهینه سازی مصرف , بنر لایه باز روز بهره وری و بهینه سازی , پوستر لایه باز روز ملی بهره وری , بهره وری , روز بهره وری , روز 1 خرداد روز ملی بهره وری و بهینه سازی , پوستر روز یکم خرداد روز به ره وری و بهینه سازی , طرح لایه باز روز ملی بهینه سازی و بهره وری , پوستر لایه باز روز بهینه سازی مصرف ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325