طرح لایه باز پوستر روز شهرداری و دهیاری

شناسه مطلب : 446566
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :149 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح لایه باز پوستر روز شهرداری و دهیاری

روز گرامیداشت شهرداری‌ ها و دهیاری‌ ها به عنوان یک رویداد ملی در بسیاری از کشور ها، به منظور تقدیر از نقش اساسی این نهاد ها در ارائه خدمات عمومی و مدیریت شهری برگزار می‌ شود.

این روز، فرصتی است برای تمجید از کارکنان و مسئولان شهرداری‌ ها و دهیاری‌ ها که با پشتکار و تلاش مداوم، به بهبود شرایط زندگی شهروندان و توسعه پایدار شهر ها و روستا ها کمک می‌ کنند.

هر ساله در این روز، بنر ها و تابلو های تبلیغاتی به طراحی و چاپ می‌ رسند تا به جشن و اهمیت این رویداد تأکید کنند.

بنر هایی که برای گرامیداشت شهرداری‌ ها و دهیاری‌ ها چاپ می‌ شوند، علاوه بر این که نقش اطلاع‌ رسانی دارند، ارزش‌ ها و اهداف این نهاد ها را به شهروندان نشان می‌ دهند و مردم را به مشارکت فعال در امور شهری تشویق می‌ کنند.

چاپ بنر برای روز گرامیداشت شهرداری‌ ها و دهیاری‌ ها، به عنوان یک وسیله مهم در ارتباط عمومی، به شهروندان کمک می‌ کند تا با اهمیت نقش این نهاد ها آشنا شوند و در فرایند های تصمیم‌ گیری شهری مشارکت داشته باشند.

بنابراین، طراحی و محتوای این بنر ها باید به گونه‌ ای باشد که به دقت پیام‌ های اصلی شهرداری‌ ها و دهیاری‌ ها را منعکس کند و ارتباط موثری بین این نهاد ها و جامعه محلی برقرار کند.

در نتیجه، تأثیر چاپ بنر برای روز گرامیداشت شهرداری‌ ها و دهیاری‌ ها بیشتر از یک ابزار ارتباطی است؛ این بنر ها نمادی از اعتزاز و احترام به کارکنان شهرداری‌ ها و دهیاری‌ ها هستند و به شهروندان یادآوری می‌ کنند که مشارکت آن‌ ها در پیشبرد اهداف شهری چقدر ارزشمند است.

بنر  روز شهرداری ها و دهیاری ها، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز شهرداری ها و دهیاری ها

طرح بنر روز شهرداری ها و دهیاری ها شامل:

تصویر تابلوی شهری و متن گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز شهرداری ها و دهیاری ها  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز شهرداری ها و دهیاری ها

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               149 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز شهرداری ها و دهیاری ها
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز شهرداری ها و دهیاری ها
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت

بنر روز شهرداری و دهیاری , شهرداری , طرح بنر روز تاسیس شهرداری , بنر لایه باز روز ۱۴ تیر روز شهرداری , دانلود بنر روز شهرداری و دهیاری , کادر , بنر روز تاسیس شهرداری , بنر روز شهرداری و دهیاری , دهیاری , بنر مناسبت تاسیس شهرداری و دهیاری , دانلود psd بنر روز تاسیس دهیاری , بنر لایه باز شهرداری و دهیاری , طرح بنر شهرداری و دهیاری , بنر روز تاسیس شهرداری ها , روز ۱۴تیر تاسیس شهرداری و دهیاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325