طرح لایه باز پوستر روز جهانی کودک

شناسه مطلب : 451306
ابعاد :200در 300سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :78 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح لایه باز پوستر روز جهانی کودک

روز جهانی کودک، که هر ساله در ۲۰ نوامبر برگزار می‌شود، فرصتی برای توجه به حقوق و نیازهای کودکان در سراسر جهان است. این روز به‌منظور ترویج آگاهی نسبت به مسائل مربوط به کودکان، از جمله آموزش، بهداشت و حفاظت از حقوق آن‌ها ایجاد شده است. این رویداد نه‌تنها به ایجاد بستر مناسب برای کودکان کمک می‌کند، بلکه به افراد و نهادها این امکان را می‌دهد که در راستای ارتقاء کیفیت زندگی و شرایط رشد آن‌ها اقداماتی انجام دهند. از این رو، روز جهانی کودک به‌عنوان یک جشنواره‌ی اجتماعی، به ارتقاء فرهنگ حمایت از حقوق کودکان کمک می‌کند.

چاپ بنر به‌عنوان یک ابزار مؤثر در اطلاع‌رسانی و جلب توجه به این روز شناخته می‌شود. بنرهای طراحی‌شده برای این روز می‌توانند شامل پیام‌های آموزشی، آمار مربوط به وضعیت کودکان و فراخوان‌هایی برای مشارکت در فعالیت‌های مرتبط با این روز باشند. طراحی‌های جذاب و رنگارنگ این بنرها می‌توانند احساسات مثبت و خوشحالی را به نمایش بگذارند و مردم را به فعالیت‌هایی که به بهبود وضعیت کودکان کمک می‌کند، تشویق نمایند. به این ترتیب، چاپ بنرها به‌عنوان رسانه‌ای بصری، می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش آگاهی و حساسیت نسبت به حقوق کودکان در جامعه داشته باشد.

در نهایت، تأثیر چاپ بنر در روز جهانی کودک نه‌تنها به جلب توجه به مسائل مربوط به کودکان کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به ایجاد همبستگی و همدلی در جامعه منجر شود. با استفاده از این بنرها، نهادها و سازمان‌ها می‌توانند پیام‌های خود را درباره اهمیت توجه به نیازهای کودکان به اشتراک بگذارند و از طریق برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف، فرهنگ حمایت از کودکان را ترویج کنند. به این ترتیب، چاپ بنرها به‌عنوان یک ابزار ارتباطی مؤثر، به ارتقاء آگاهی عمومی و ایجاد یک فرهنگ مثبت در حمایت از حقوق کودکان کمک می‌کند و می‌تواند در تغییر نگرش جامعه نسبت به مسائل مرتبط با کودکان تأثیرگذار باشد.

طرح بنر روز کودک توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز کودک

طرح پوستر روز جهانی کودک شامل:

 تصویر کودک و متن گرامیداشت روز کودک میباشد که توسط تیم خلاق ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز کودک

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم ، آبی

سایز:                                78 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز کودک
  • همنشینی مناسب رنگ کرم و آبی با طرح بنر
  • طراحی کاربردی بنر روز کودک

کارت پستال روز جهانی کودک , بنر روز کودک , کودک طرح روز جهانی کودک , روز جهانی کودک , تصویر سازی کودک , طرح بنر روز جهانی , بنر لایه باز روز جهانی کودک , وکتور کودک , طرح بنر روز جهانی کودک , بنر روز جهانی کودک , روز کودک , تصویر کودک , پوستر روز جهانی کودک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325