طرح لایه باز پوستر روز تجلیل از اسرا و مفقودین

شناسه مطلب : 447172
ابعاد :200 در 300سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :178 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح لایه باز پوستر روز تجلیل از اسرا و مفقودین

گرامیداشت روز اسرا و مفقودین جنگ تحمیلی به عنوان یکی از مهم‌ ترین رویداد های ملی و میهنی در کشور، یادآور فداکاری‌ ها، شجاعت‌ ها و ایثار های فرزندان وطن در دفاع از سرزمین و ارزش‌ های ملی و دینی است.

این روز به پاس احترام به همه کسانی که در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به اسارت درآمدند یا مفقود شدند، برگزار می‌ شود.

بزرگداشت این روز نه تنها به تجلیل از این قهرمانان می‌ پردازد، بلکه به نسل‌ های آینده یاد آوری می‌کند که آزادی و امنیت کنونی مرهون چه فداکاری‌ه ایی بوده است.

چاپ بنر های ویژه گرامیداشت روز اسرا و مفقودین جنگ تحمیلی نقش بسیار مهمی در ایجاد فضای احترام و یادآوری ارزش‌ های ملی دارد.

این بنر ها که معمولاً شامل تصاویر و نقاشی‌ های از قهرمانان اسیر و مفقود، پیام‌ های تسلیتی، نقل قول‌ هایی از رهبران و فرماندهان جنگ و اشعار حماسی هستند، در میادین شهرها، مدارس، دانشگاه‌ ها و مکان‌ های عمومی نصب می‌ شوند.

این بنر ها با ارائه پیام‌ های تاثیرگذار و تربیتی، به تجدید عهد با ارزش‌ های ملی و دینی و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری کمک می‌ کنند.

تاثیر چاپ بنر های گرامیداشت روز اسرا و مفقودین جنگ تحمیلی فراتر از جنبه‌ های نمادین است.

این بنر ها با یاد آوری رشادت‌ ها و ایثار های قهرمانان جنگ، به تقویت روحیه ملی و افزایش حس همبستگی و وحدت در بین مردم کمک می‌ کنند.

همچنین، بنر های گرامیداشت با ارائه پیام‌ های احترام و تقدیر از خانواده‌ های اسرا و مفقودین، به تسکین درد ها و تحمل سختی‌ های آنان کمک کرده و نقش مهمی در حفظ و ارتقای ارزش‌ های ملی و مذهبی در جامعه ایفا می‌ کنند.

به این ترتیب، چاپ بنر ها نه تنها به یادآوری و تجلیل از قهرمانان جنگ می‌ پردازد، بلکه به تقویت هویت ملی و ارزش‌ های انسانی و اخلاقی جامعه نیز کمک می‌ کند.

طرح بنر روز تجلیل از اسرا و مفقودین، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز تجلیل از اسرا و مفقودین

طرح بنر یادواره شهدا شامل:

تصویرشهدا، متن مرتبط با روز تجلیل از اسرا و مفقودین می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی  روز تجلیل از اسرا و مفقودین، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز تجلیل از اسرا و مفقودین می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر روز تجلیل از اسرا و مفقودین

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               178 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز تجلیل از اسرا و مفقودین
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر روز تجلیل از اسرا و مفقودین
  • استفاده مناسب از تصویر شهدا در طراحی بنر روز تجلیل از اسرا و مفقودین

 


طرح بنر یادواره شهدا , طرح لایه باز بنر روز تجلیل از اسرا و مفقودین , بنر شهدای شاخص , بنر شهدا , دانلود طرح بنر یادواره شهدا , بنر روز تجلیل از اسرا و مفقودین , طرح بنر روز تجلیل از اسرا و مفقودین , بنر اطلاع رسانی , یادواره شهدا , بنر یادمان شهدا , طرح بنر لایه باز یادواره شهدا , بنر یادواره شهدا , طرح بنر شهدا , بر قله آزادگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325