طرح لایه باز پوستر روز اصناف

شناسه مطلب : 446060
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :81 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح بنر روز اصناف

روز ملی اصناف در تقویم ایران به منظور تجلیل از نقش اصناف، بازاریان و تولیدکنندگان در توسعه اقتصاد کشور برگزار می‌شود. این روز به مناسبت حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط و نیز تشویق به استفاده از محصولات داخلی و خدمات محلی اعلام شده است. اصناف و بازاریان نقش بسیار مهمی در تامین نیازهای روزمره مردم دارند و به عنوان یک پایه اقتصادی جامعه، به اشتغالزایی و توسعه اقتصادی منطقه‌ای و ملی کمک می‌کنند.

چاپ بنرهای مخصوص روز ملی اصناف به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی، نقش بسیار مهمی در ترویج و تشویق به حمایت از اصناف و بازاریان دارد. این بنرها با استفاده از تصاویری که نمادهای اقتصاد محلی و تولید داخلی را به تصویر می‌کشند، می‌توانند به توجه و تشویق مردم به خرید از اصناف محلی و استفاده از خدمات آن‌ها کمک کنند. طراحی‌های بنر با استفاده از شعارها و پیام‌هایی که به اهمیت حمایت از اقتصاد محلی و ملی و همچنین تأکید بر کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده تأکید می‌کنند، می‌توانند ارتباط بین مصرف‌کننده و تولیدکننده را تقویت کنند.

بنرهای روز ملی اصناف همچنین می‌توانند به عنوان ابزاری برای ارتقای آگاهی عمومی درباره اهمیت اصناف و بازارهای محلی عمل کنند. با ارائه پیام‌هایی که به ترویج تولید داخلی، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی منطقه‌ای دعوت می‌کنند، این بنرها می‌توانند به تقویت هویت فرهنگی و اقتصادی جوامع کمک کنند و مردم را به حمایت از اقتصاد محلی و تقویت کسب و کارهای کوچک و متوسط تشویق نمایند.

بنر روز اصناف، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز اصناف

طرح بنر روز اصناف شامل: تصویر مرتبط و متن گرامیداشت بنر روز اصناف می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز اصناف  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز اصناف

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               81 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز اصناف
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر روز اصناف
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت  مرتبط در طرح بنربنر روز اصناف

بنر روز اصناف , طرح بنر روز اصناف , بنر psd روز اصناف , اصناف , بنر لایه باز روز اصناف , بنر روز اصناف psd , روز 1 تیر ماه , بنر هفته اصناف , طرح بنر لایه باز اصناف , دانلود بنر اصناف , روز 1 تیر روز اصناف , روز یکم تیر ماه روز اصناف , هفته مشاغل , مقام معظم رهبری , بنر روز اصناف , پرچم ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325