طرح لایه باز پوستر رهبری

شناسه مطلب : 450259
ابعاد :200 در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :66 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/06/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز پوستر رهبری

مقام معظم رهبری، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران، نقش بی‌بدیلی در هدایت کشور و تبیین اصول اسلامی و سیاسی دارند.

سخنان ایشان به‌ویژه در موضوعات کلیدی همچون سیاست‌های داخلی، روابط بین‌الملل، و مسائل فرهنگی، تأثیر عمیقی بر جامعه و روندهای مختلف کشور می‌گذارد.

چاپ بنرهای حاوی سخنان و تصاویر ایشان به‌عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، می‌تواند به ترویج و تقویت این پیام‌ها در میان عموم مردم کمک کند.

بنرهای چاپی با نقل قول‌ها و تصاویر مقام معظم رهبری، به‌ویژه در زمان‌های خاص و مناسبت‌های ویژه، می‌توانند به تقویت وحدت و همبستگی ملی بپردازند.

این بنرها که در مکان‌های عمومی، خیابان‌ها، و رویدادهای مهم نصب می‌شوند، نه‌تنها به اطلاع‌رسانی درباره مواضع و دیدگاه‌های رهبری کمک می‌کنند، بلکه به ایجاد حس مسئولیت و انگیزه در میان مردم برای پیروی از رهنمودها و سیاست‌های رهبری نیز تأثیرگذارند.

علاوه بر این، چاپ بنرها با تصاویر و سخنان مقام معظم رهبری می‌تواند به‌عنوان ابزاری مؤثر برای ارتقاء سطح آگاهی عمومی و تقویت پیوندهای اجتماعی و سیاسی عمل کند.

این بنرها می‌توانند به ارتقاء مباحث علمی و فرهنگی و نیز تبلیغ ارزش‌های اسلامی کمک کنند، و بدین ترتیب به تقویت انسجام اجتماعی و ارتقای فرهنگ عمومی کمک نمایند.

از این رو، استفاده از بنرها برای نمایش سخنان و تصاویر رهبری، نقشی اساسی در تقویت ارتباط میان رهبری و مردم و همچنین افزایش آگاهی و همبستگی در جامعه ایفا می‌کند.

طرح بنر مقام رهبری امام خامنه ای، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر رهبری

طرح بنر رهبری شامل:

تصویر امام خامنه ای می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر مقام رهبری امام خامنه ای می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز مقام رهبری امام خامنه ای

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               66 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر مقام رهبری امام خامنه ای
  • هم نشینی مناسب زمینه مشکی با طرح بنر مقام رهبری امام خامنه ای
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی و تصویر آیت الله خامنه ای در زمینه بنر

طرح بنر امام خامنه ای , بنر امام خامنه ای , پوستر امام خامنه ای , بنر مقام رهبری امام خامنه ای , طرح پوستر رهبری , طرح پوستر رهبر , بنر امام خامنه ای , پوستر رهبر , تصویر مقام رهبری , تصویر رهبری , طرح بنر مقام رهبری , پوستر رهبری , طرح پوستر امام خامنه ای , رهبر , بنر لایه باز رهبری , تصویر امام خامنه ای , طرح بنر رهبری , بنر رهبر , طرح بنر مقام رهبری امام خامنه ای , طرح بنر رهبر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325