طرح لایه باز پوستر تسلیت تاسوعا و عاشورا

شناسه مطلب : 447210
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : طلایی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :109 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح لایه باز پوستر تسلیت تاسوعا و عاشورا

عاشورا و تاسوعای حسینی به عنوان دو مناسبت مهم و معنوی در تاریخ اسلام، به یادآوری استشهاد امام حسین (علیه‌السلام) و یاران باوفایش در روز های کربلا می‌ پردازند.

این دو رویداد به عنوان نماد هایی از مبارزه با ستم و ظلم، دفاع از عدالت، و ایمان صمیمی به ارزش‌ های اسلامی شناخته می‌ شوند که تاثیر بی‌ بدیلی در جوامع اسلامی دارند.

طراحی و چاپ بنر ها برای این مناسبت‌ ها نقش مهمی در ترویج این ارزش‌ ها و آموزش جامعه دارند.

استفاده از بنر ها به عنوان ابزاری برای یاد آوری و ترویج مفاهیم عاشورا و تاسوعا، به خصوص در جوامع مسلمان، اهمیت بسیاری دارد.

این ابزار های چاپی می‌ توانند با استفاده از تصاویری از امام حسین (علیه‌السلام)، شعر و نقل قول‌ های مرتبط با این مناسبت، احساس وابستگی و ارتباط عمیق‌ تری با تاریخ و ارزش‌ های انسانی اسلامی در جامعه ایجاد کنند.

این بنر ها به عنوان یک وسیله برای ترویج مفاهیمی چون عدالت، مقاومت در برابر ستم، ایمان به خدا، و انسانیت، می‌ توانند افراد را به تفکر و تأمل در مسیر صحیح اسلامی دعوت کنند و آنها را به عمل بهتر و زندگی با ارزش‌ تر در راستای اهداف دینی و انسانی هدایت کنند.

هدف از طراحی و چاپ بنر های عاشورا و تاسوعا، به علاوه از ترویج مفاهیم دینی، به ایجاد یک انگیزه عمیق برای بررسی و تفکر در مسیر صحیح اسلامی است.

این بنر ها نه تنها به عنوان ابزاری برای اطلاع‌ رسانی درباره این مناسبت‌ ها، بلکه به عنوان یک ابزار آموزشی برای ترویج فرهنگ عدالت، ایمان، و انسانیت، نقش بسزایی دارند.

با ایجاد تحریک و انگیزه برای بررسی عمیق‌ تر مسیر صحیح اسلامی، بنر های عاشورا و تاسوعا می‌ توانند به ارتقای سطح فرهنگ و انسانیت جامعه کمک کنند و به سوی یک زندگی با ارزش و ارتباط نزدیک‌ تر با ارزش‌ های اسلامی هدایت کنند.

طرح لایه باز بنرعاشورا ، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عاشورا

طرح بنر تاسوعا عاشوای حسینی شامل:

تایپوگرافی به تو از دور سلام، جلوه نور، تذهیب  و متن تسلیت عاشورا تاسوعا می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر محرم (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز عاشورا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                طلایی

سایز:                               109 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر استند شهری لایه باز عاشورا
  • هم نشینی مناسب رنگ طلایی و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی به تو از دور سلام در طرح بنر شهری عاشورای حسینی می باشد.

عاشورا , محرم , طرح بنر محرم , بنر ماه محرم , بنر تسلیت محرم , بنر تاسوعا , بنر ایام سوگواری محرم , بنر تسلیت روز عاشورا , ماه محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , بنر ماه محرم , طرح بنر تاسوعا عاشورا , تاسوعا , استند شهری تسلیت روز عاشورا , طرح بنر عاشورا , بنر استند شهری محرم , طرح بنر ایام محرم , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , بنر استند شهری , طرح بنر محرم , تایپوگرافی به تو از دور سلام , دانلود بنر لایه باز محرم , بنر استند شهری ماه محرم , بنر سالروز شهادت امام حسین , طرح بنر استند شهری ماه محرم , بنر عاشورا , بنر تسلیت تاسوعا عاشورا , طرح بنر ماه محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , دانلود بنر ماه محرم , بنر ایام محرم , طرح بنر تاسوعا , دانلود بنر استند شهری محرم , طرح بنر تسلیت تاسوعا , طرح بنر تسلیت روز عاشورا , بنر محرم , دانلود بنر محرم , بنر لایه باز تاسوعا عاشورا , بنر عاشورا , بنر لایه باز محرم , طرح بنر تسلیت محرم , بنر عزاداری محرم , بنر تاسوعا عاشورا , دانلود طرح بنر عاشورا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325