طرح لایه باز پوستر اعیاد شعبانیه

شناسه مطلب : 440534
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :352 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر اعیاد شعبانیه

اعیاد شعبانیه به عنوان دوره‌ای متبرک در اسلام شناخته می‌شوند که در ماه شعبان قرار دارند. این پنج روز متبرک به مناسبت ولادت دو شخصیت مهم در تاریخ اسلام، یعنی امام حسن عسگری (ع) و امام زمان (عج) برگزار می‌شوند. این ایام به عنوان فرصتی برای افراد مسلمان برای افزایش ارتباط با خداوند، افزایش تقویت معنوی، و انجام اعمال نیکو و دعاهای خاص شناخته می‌شوند. مردم در این ایام با شرکت در مراسمات دینی، اقامت شب‌های قدر و تلاوت قرآن، سعی در پاکسازی روح و افزایش اخلاقیات خود، به پایان ماه مبارک رمضان آماده می‌شوند.

چاپ بنرها در اعیاد شعبانیه می‌تواند تأثیر قابل توجهی در جامعه داشته باشد. این بنرها با نمایش تصاویر مرتبط با امام حسن عسگری (ع) و امام زمان (عج)، پیام‌های مذهبی، و اعلان زمان برگزاری مراسمات، می‌توانند افراد را به شرکت فعال در این مراسمات و اعمال نیکو دعوت کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند در اطلاع‌رسانی به جوانان و جامعه دیگر نیز نقش بسزایی ایفا کنند، باعث افزایش شناخت جامعه نسبت به این ایام مقدس می‌شوند و ارتباطات اجتماعی را تقویت می‌کنند.

بنابراین، چاپ بنرهایی با طراحی جذاب و متناسب با اعیاد شعبانیه می‌تواند تأثیرات مثبتی بر افراد و جامعه داشته باشد، افراد را به شرکت فعال در فعالیت‌های مرتبط با این ایام دینی و معنوی دعوت کند و همچنین اطلاع‌رسانی مناسبی در این زمینه ارائه دهد.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت اعیاد شعبانیه با زمینه قهوه ای و تذهیب، می‌تواند جذابیت بصری بالا و ارتباط قوی با این ایام متبرک را به ارمغان بیاورد. زمینه قهوه ای به عنوان یک رنگ آرامش‌بخش و معنوی، احساس پاکیزگی و معنویت را به مخاطب منتقل می‌کند. در زیر، جزئیات این طرح لایه باز را بررسی می‌کنیم.

لایه اول این بنر، زمینه قهوه ای را با تذهیب به تصویر می‌کشد. این رنگ با ارتباط ذهنی به آرامش و صفا، اجویای معنوی اعیاد شعبانیه را تداعی می‌کند. طراحی تذهیب در زمینه قهوه ای، ابعاد تاریخی و فرهنگی را به بنر افزوده و جذابیت بصری بالا را ایجاد می‌کند.

لایه دوم، شامل تصاویری از امام حسن عسگری (ع) و امام زمان (عج) است. این تصاویر با استفاده از تزئینات هنری و تذهیب، ارتباط مستقیم با محتوای اعیاد شعبانیه را فراهم می‌آورند و احساس معنوی و ارادی را تقویت می‌کنند.

لایه سوم، فضایی را برای نوشته‌ها و پیام‌های معنوی در مورد اعیاد شعبانیه اختصاص می‌دهد. این نوشته‌ها می‌توانند به مخاطبان پیام‌های الهام‌بخش و تشویقی ارائه داده و آنان را به مشارکت در فعالیت‌های دینی و معنوی دعوت کنند.

لایه چهارم، فضایی را برای اطلاع‌رسانی در مورد زمان و مکان برگزاری مراسمات اعیاد شعبانیه فراهم می‌کند. این اطلاعات با استفاده از لایه باز، به راحتی تغییر و به‌روزرسانی می‌شوند.

لایه پنجم، برای افزودن لوگوها و امضای حمایت‌کنندگان این رویداد به بنر اختصاص دارد. این لایه می‌تواند برای ارائه پیام‌های حمایت از این ایام متبرک و تشکر از حمایت‌های مردمی مورد استفاده قرار گیرد.

بنر لایه باز اعیاد شعبانیه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر تبریک شعبانیه

طرح بنر اعیاد شعبانیه شامل: تایپوگرافی العباس الحسین السجاد ، طرح گل ، تذهیب ، نقوش مذهبی و متن گرامیداشت ماه شعبان  می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر اعیاد شعبانیه را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر اعیاد شعبانیه

ابعاد:                                200در300سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قهوه ای

سایز:                                352 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر گرامیداشت اعیاد شعبانیه
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای و سفید در طرح بنر اعیاد شعبانیه
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی العباس الحسین السجاد عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از طرح گل ، تذهیب و نقوش مذهبی در طرح بنراعیاد شعبانیه

ماه شعبان , بنر مناسبتی , ماه شعبان , عید نیمه شعبان , اعیاد شعبانیه , طرح اعیاد شعبانیه , پوستر اعیاد شعبانیه , بنر لایه باز اعیاد شعبانیه , بنر ماه شعبان , بنر اعیاد شعبانیه , شعبانیه , بنر شعبانیه , تایپوگرافی العباس الحسین السجاد , طرح لایه باز بنر اعیاد شعبانیه , ماه شعبان , طرح لایه باز بنر ماه شعبان , طرح psd , نیمه شعبان , بنر عید شعبانیه , بنر گرامیداشت ماه شعبان , طرح بنر ماه شعبان , بنر گرامیداشت ماه شعبان , تذهیب , بنر شعبانیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325