طرح لایه باز پست اینستاگرام میوه فروشی

شناسه مطلب : 436743
ابعاد :16.8 در 21 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :3 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

پست اینستاگرام سوپر میوه

طرح لایه باز پست اینستاگرام میوه فروشی یک ابزار بسیار کارآمد برای تبلیغات در حوزه میوه و سبزیجات است. این طرح لایه باز امکان ویرایش آسان تصاویر، متن‌ها و جزئیات گرافیکی را برای فروشگاه‌های میوه و سبزیجات فراهم می‌کند و به آن‌ها امکان نمایش بهترین محصولات و فرصت‌های تبلیغاتی را می‌دهد.

لایه اول در این طرح به عنوان فضایی برای قرار دادن تصاویر با کیفیت و جذاب از میوه‌ها و سبزیجات استفاده می‌شود. این تصاویر با وضوح بالا و در رنگهای زنده، به مشتریان اجازه می‌دهند تا به زیبایی و تازگی محصولات میوه فروشی آشنا شوند و ترغیب به خرید شوند.

لایه‌های بعدی این طرح شامل فضاهایی برای افزودن تخفیفات، پیشنهادات و موارد ویژه میوه فروشی می‌شود. این بخش‌ها با استفاده از متن‌های جذاب و شیک، مشتریان را به خرید ترغیب می‌کنند و از فرصت‌های منحصر به فرد فروشگاه آگاهی ایجاد می‌کنند.

لایه‌های متن در این طرح به فروشگاه این امکان را می‌دهند که از شعارها، توضیحات محصولات یا خدمات، و اطلاعات تماس به بهترین شکل ممکن استفاده کند. استفاده از فونت‌ها و سبک‌های متنی جذاب و مطابق با هویت بصری برند، ارتقاء هویت فروشگاه و ارتباط مستقیم با مشتریان را تسهیل می‌کند.

همچنین، لایه‌های طراحی شده برای شبکه‌های اجتماعی، از جمله آیکون‌های اشتراک‌گذاری و نمادهای مرتبط با اینستاگرام، می‌توانند به فروشگاه کمک کنند تا محتوای خود را به بهترین شکل ممکن در شبکه‌های اجتماعی ارائه دهد و تعامل بیشتری با مخاطبان خود داشته باشد.

به طور کلی، طرح لایه باز پست اینستاگرام میوه فروشی یک ابزار کامل و کارآمد برای تبلیغات در فضای دیجیتال است که به فروشگاه‌های میوه و سبزیجات کمک می‌کند تا با استفاده از تصاویر زیبا و متن‌های جذاب، فرصت‌های خود را بهتر به مشتریان نشان دهند و ارتباط موثرتری با آن‌ها برقرار کنند.

طرح لایه باز پست اینستاگرام میوه سرا، جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام میوه فروشی

طرح پست اینستاگرام  میوه فروشی شامل : وکتور میوه ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح پست اینستاگرام میوه فروشی

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز ، سبز

سایز:                               3 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام میوه فروشی
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و سبز و طرح پست اینستاگرام
  • استفاده از عکس باکیفیت  و وکتور میوه مرتبط با پست اینستاگرام میوه فروشی
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط با طرح پست اینستاگرام  میوه فروشی می باشد.

بنر میوه فروشی , تبلیغات فروشگاه سبزیجات در اینستاگرام , دانلود psd میوه فروشی , میوه , story , تبلیغات استوری میوه فروشی , پوستر سوپر میوه , پست اینستاگرام میوه و تره بار , instagram , پست اینستاگرام , پست لایه باز میوه فروشی , پست لایه باز اینستاگرام , post instagra , تصویر دوربری شده میوه , پست اینستاگرام میوه فروشی , طرح پست اینستاگرام میوه سرا , طرح استوری فروشگاه میوه و سبزیجات در اینستاگرام , استوری لایه باز اینستاگرام , طرح پست اینستاگرام , میوه فروشی یلدا , دانلود پست اینستاگرام , story instagram ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325