طرح لایه باز پرچم ساحلی گل فروشی

شناسه مطلب : 438540
ابعاد :300 در 70 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح پرچم ساحلی گل سرا و گلفروشی


طرح لایه باز پرچم ساحلی برای گل فروشی یک ایده خلاقانه و زیبا در تبلیغات است که می‌تواند برند گل فروشی را در محیطی سرسبز و خنک به نمایش بگذارد. این لایه باز با رنگهای زنده و طراحی زیبا، احساسی از زیبایی و تازگی گل‌ها را منتقل می‌کند و توجه مشتریان را به سمت محصولات گل فروشی جلب می‌کند.

ابتدا، در طراحی از رنگهای مرتبط با گل‌ها مانند صورتی، سبز و زرد استفاده کنید. این رنگها ارتباط بیشتری با جلبهای گلی و طبیعت دارند و احساس تازگی و شادابی را به مشتریان انتقال می‌دهند.

ثانیاً، از تصاویر زیبا و جذاب از گل‌های مختلف بر روی پرچم استفاده کنید. این تصاویر می‌توانند انگیزه‌بخش باشند و نمایی دلنشین از محصولات شما ارائه دهند.

سوماً، متن‌ها و شعارهایی با محتوای شاد و جذاب بر روی پرچم قرار دهید. عباراتی که به زیبایی گل‌ها، اهمیت هدیه دادن و احساسات مثبت ارتباط دارند، می‌توانند اثربخش باشند.

و در آخر، این لایه باز پرچم می‌تواند به عنوان یک وسیله تبلیغاتی مؤثر در نقاط ساحلی و مناطق تفریحی عمل کند. این لایه باز با جلب توجه گذرگاه‌ها و گردشگاه‌ها، مشتریان را به فروشگاه گل‌های شما هدایت می‌کند و تجربه خرید لحظاتی لذت‌بخش را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

طرح پرچم ساحلی گل فروشی جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح پرچم ساحلی گل سرا و گلفروشی

طرح پرچم ساحلی گل سرا و گلفروشی شامل: عکس با کیفیت گلدان ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح پرچم ساحلی مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی پرچم ساحلی، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

مشخصات فنی طرح لایه باز پرچم ساحلی گل سرا و گلفروشی

ابعاد:                                300 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز پرچم ساحلی گل سرا و گلفروشی
  • همنشینی مناسب رنگ کرم در طرح پرچم ساحلی
  • طراحی پرچم ساحلی با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت گلدان در طراحی پرچم ساحلی
  • طراحی ساده و کاربردی پرچم ساحلی 

پرچم ساحلی گل سرا , گلسرا , طرح پرچم ساحلی گلسرا , طرح پرچم ساحلی گلخانه , پرچم ساحلی گل فروشی , طرح پرچم ساحلی گل سرا , طرح لایه باز پرچم ساحلی گل فروشی , پرچم ساحلی گلخانه , طرح پرچم ساحلی گل فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325