طرح لایه باز پرچم ساحلی مبل فروشی

شناسه مطلب : 437384
ابعاد :300 در 70 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :25 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح پرچم ساحلی مبل فروشی


طرح لایه باز پرچم ساحلی برای مبل فروشی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی شناخته شده و موثر در جلب توجه مشتریان به مبلمان استفاده می‌شود. این پرچم‌ها با طراحی خاص و جذاب، به فروشندگان مبل فرصت می‌دهند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند و برند خود را در محیط ساحلی به نمایش بگذارند.

با توجه به ابعاد بزرگ و رنگ‌های جذاب در طراحی پرچم ساحلی، این وسیله تبلیغاتی توانسته‌اند تا برند مبل فروشی را به شیوه‌ای زیبا و جاذبه‌ای نمایش دهند. تصاویری از مبلمان با اشکال و اندازه‌های مختلف، به همراه طراحی گرافیکی زیبا، به سرعت توجه مشتریان را جلب و به آنها انگیزه می‌دهد تا به فروشگاه مبلمان مراجعه کنند.

یکی از مزایای استفاده از طرح لایه باز در این پرچم‌ها، این است که امکان تنظیم و به‌روزرسانی محتوا و اطلاعات به سرعت و به‌راحتی فراهم می‌شود. این ویژگی به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا با تغییرات در طرح‌ها، تخفیفات و پروموشن‌های ویژه، به‌روزرسانی سریع داشته و به مشتریان خود پیشنهادهای جدید ارائه دهند.

در کل، طراحی لایه باز پرچم ساحلی برای مبل فروشی نه تنها به تبلیغات اثربخش در محیط ساحلی کمک می‌کند بلکه به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک وسیله تبلیغاتی زیبا و منحصر به فرد، بازار خود را گسترش دهند و مشتریان جدید جذب کنند.

طرح پرچم ساحلی فروشگاه مبل و سرویس چوب جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح پرچم ساحلی مبل فروشی

طرح پرچم ساحلی مبل فروشی شامل: عکس با کیفیت مبلمان ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح پرچم ساحلی مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی پرچم ساحلی، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

مشخصات فنی طرح لایه باز پرچم ساحلی مبل فروشی

ابعاد:                                300 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               25 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز پرچم ساحلی مبل فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی در طرح پرچم ساحلی
  • طراحی پرچم ساحلی با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت مبلمان در طراحی پرچم ساحلی
  • طراحی ساده و کاربردی پرچم ساحلی 

فروشگاه مبل و سوریس چوب , طرح پرچم ساحلی , طرح پرچم ساحلی فروشگاه مبل , طرح پرچم ساحلی مبل فروشی , پرچم ساحلی فروشگاه مبل , طرح لایه باز پرچم ساحلی مبل فروشی , پرچم ساحلی فروشگاه مبل و سرویس چوب , پرچم ساحلی مبل فروشی , پرچم ساحلی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325