طرح لایه باز پرچم ساحلی فروشگاه پوشاک زنانه

شناسه مطلب : 439593
ابعاد :300 در 70 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح پرچم ساحلی فروشگاه پوشاک بانوان

طرح لایه باز پرچم ساحلی یک راه حیرت‌انگیز در زمینه تبلیغات فروشگاه‌های پوشاک زنانه است که باعث جلب توجه مشتریان و افزایش نمایشگر برند می‌شود. این پرچم‌ها با طراحی‌های زیبا و جذاب، خود را به یکی از عناصر مؤثر در جذب مشتریان تبدیل کرده‌اند. با قرار گرفتن در محیط‌های ساحلی، این لایه بازها به عنوان نمادهایی از شادی، تفریح و آزادی شناخته می‌شوند.

استفاده از طرح لایه باز پرچم ساحلی در تبلیغات فروشگاه‌های پوشاک زنانه دارای کاربردهای چندگانه است. اولاً، این پرچم‌ها به عنوان ابزاری قدرتمند در جلب نگاه مشتریان عبوری عمل می‌کنند. طراحی‌های رنگارنگ و متناسب با موضوعات فصلی یا تخفیفات ویژه، توانایی ایجاد جذابیت و اشتیاق در مشتریان را دارند.

ثانیاً، این لایه بازها می‌توانند به مناسبت‌ها و رویدادهای خاص پاسخ دهند. به عنوان مثال، در فصل تابستان، طراحی پرچم با تصاویر درخشان و رنگ‌های تازه می‌تواند به مشتریان احساس تعطیلات و فرصت‌های تخفیفی را منتقل کند.

سوماً، طرح لایه باز پرچم ساحلی به فروشگاه پوشاک زنانه امکان می‌دهد که هویت برند خود را تا حد زیادی تاکید دهد. لوگوی فروشگاه، شعارهای جذاب، و اطلاعات تماس به شکل واضح در این لایه بازها قرار می‌گیرند و به این ترتیب، فرآیند شناخت برند توسط مشتریان تقویت می‌شود.

طرح پرچم ساحلی فروشگاه پوشاک زنان جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح پرچم ساحلی فروشگاه پوشاک بانوان

طرح پرچم ساحلی فروشگاه پوشاک بانوان شامل: عکس با کیفیت پوشاک بانوان ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح پرچم ساحلی مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی پرچم ساحلی، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

مشخصات فنی طرح لایه باز پرچم ساحلی فروشگاه پوشاک بانوان

ابعاد:                                300 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز پرچم ساحلی فروشگاه پوشاک بانوان
  • همنشینی مناسب رنگ کرم در طرح پرچم ساحلی
  • طراحی پرچم ساحلی با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت بانوان در طراحی پرچم ساحلی
  • طراحی ساده و کاربردی پرچم ساحلی 

پرچم ساحلی , طرح پرچم ساحلی لباس فروشی زنانه , پرچم ساحلی فروشگاه پوشاک بانوان , پرچم ساحلی لباس فروشی زنانه , پرچم ساحلی فروشگاه پوشاک , پرچم ساحلی لباس فروشی , طرح پرچم ساحلی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325