طرح لایه باز پرچم ساحلی آکادمی موسیقی

شناسه مطلب : 437389
ابعاد :300 در 70 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی


طرح لایه باز پرچم برای آموزشگاه موسیقی یک ابزار تبلیغاتی بی‌نظیر است که به آموزشگاه این امکان را می‌دهد تا با تأکید بر جاذبه و خلاقیت در طراحی، هویت بصری قوی و منحصر به فردی داشته باشد. این پرچم‌ها با تصاویر هنری، نت‌ها، و آلات موسیقی، تجربه آموزشی فراگیران را تداعی کرده و به آنها احساس هیجان و شور موسیقی را منتقل می‌کنند.

با استفاده از رنگ‌های جذاب و هماهنگ با هویت بصری آموزشگاه، این پرچم‌ها نه تنها توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کنند بلکه حس تنوع و پویایی در فرآیند آموزش موسیقی را نیز به اشتراک می‌گذارند. طراحی لایه باز این امکان را به مدیران آموزشگاه می‌دهد تا به راحتی محتوا و اطلاعات خود را بروزرسانی کرده و با تغییرات در برنامه آموزشی یا رویدادهای ویژه، تبلیغات خود را تنظیم کنند.

به عنوان یک وسیله تبلیغاتی قابل حمل، پرچم آموزشگاه موسیقی می‌تواند در محیط‌های گوناگونی مانند جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها یا حتی در محل‌های مختلف شهری برای تبلیغات بهره‌مند باشد. این وسیله تبلیغاتی همچنین قابل استفاده در فضاهای داخلی آموزشگاه برای جلب توجه و خلق فضایی موسیقی و پویا می‌باشد.

به طور کلی، طرح لایه باز پرچم آموزشگاه موسیقی باعث ترکیب بین زیبایی و اطلاعات کاربردی می‌شود و به آموزشگاه کمک می‌کند که بیانیه قوی و جذابی در زمینه آموزش موسیقی ارائه دهد و مخاطبان خود را برای شرکت در دوره‌ها و فعالیت‌های مختلف جذب کند.

طرح پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی

طرح پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی شامل: عکس با کیفیت گیتار ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح پرچم ساحلی مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی پرچم ساحلی، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

مشخصات فنی طرح لایه باز پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی

ابعاد:                                300 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی
  • همنشینی مناسب رنگ کرم در طرح پرچم ساحلی
  • طراحی پرچم ساحلی با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت گیتار در طراحی پرچم ساحلی
  • طراحی ساده و کاربردی پرچم ساحلی 

کلاس موسیقی , طرح لایه باز پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی , پرچم ساحلی کلاس موسیقی , پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی , پرچم ساحلی , آموزشگاه موسیقی , طرح پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325