طرح لایه باز پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی

شناسه مطلب : 437386
ابعاد :300 در 70 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :18 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی


طرح لایه باز پرچم برای آموزشگاه موسیقی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر، به امکان نمایش هنر و اهمیت آموزش موسیقی برای جامعه می‌پردازد. این پرچم‌ها با طراحی منحصر به فرد و جلبنده، به آموزشگاه موسیقی فرصت می‌دهند تا برند خود را به نحوی متمایز و جذاب به تبلیغات بپیوندانند.

با ابعاد بزرگ و تصاویر گرافیکی زیبا در طراحی پرچم، این وسیله تبلیغاتی به آموزشگاه موسیقی این امکان را می‌دهد تا به طور قابل توجهی برند خود را به نمایش بگذارد و مشتریان جدید را به سمت خود جلب کند. تصاویر از ابزارهای موسیقی، و نمایشی از محیط آموزشی باعث ترغیب افراد به شرکت در کلاس‌ها می‌شود.

استفاده از طرح لایه باز در این پرچم‌ها، این امکان را به مدیران آموزشگاه موسیقی می‌دهد تا با تغییرات در برنامه‌های آموزشی، تخفیفات و رویدادهای خاص، به‌روزرسانی محتوا و اطلاعات مختلف را اعمال کنند و تبلیغات خود را به شکل دینامیک نگه دارند.

در نتیجه، طراحی لایه باز پرچم برای آموزشگاه موسیقی نه تنها به نحوی خلاقانه تبلیغات می‌کند بلکه به جلب توجه دانش‌آموزان و اولیاء امور نیز کمک می‌نماید. این وسیله تبلیغاتی به عنوان یک نماد بصری برای هنر و فرهنگ موسیقی، آموزشگاه را به یک مقصد جذاب و معتبر برای علاقه‌مندان به موسیقی تبدیل می‌کند.

طرح پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی

طرح پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی شامل: عکس با کیفیت گیتار ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح پرچم ساحلی مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی پرچم ساحلی، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

مشخصات فنی طرح لایه باز پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی

ابعاد:                                300 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               18 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی در طرح پرچم ساحلی
  • طراحی پرچم ساحلی با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت گیتار در طراحی پرچم ساحلی
  • طراحی ساده و کاربردی پرچم ساحلی 

طرح لایه باز پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی , کلاس موسیقی , آموزشگاه موسیقی , پرچم ساحلی , پرچم ساحلی کلاس موسیقی , طرح پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی , پرچم ساحلی آموزشگاه موسیقی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325