طرح لایه باز نمایشگر خیر مقدم رستوران

شناسه مطلب : 440963
ابعاد :1920 در 1080 پیکسل
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :47 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر آشپزخانه و رستوران

طراحی یک بنر لایه باز به منظور تبلیغات خیر مقدم رستوران، یک فرصت عالی برای جذب مشتریان جدید و ارتقای شناخت برند است. این بنرها، با طراحی جذاب و متنوع، می‌توانند توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و آنها را به بازدید از رستوران دعوت کنند، همچنین، از طریق لایه باز بودن، امکان تنظیم و شخصی‌سازی آن برای نیازهای مختلف تبلیغاتی فراهم می‌شود.

اولاً، طراحی بنر لایه باز برای خیر مقدم رستوران، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، می‌تواند به ارتقای شناخت برند و جذب مشتریان جدید کمک کند. با استفاده از تصاویر جذاب و متنوع، می‌توان ارتباط مستقیم با مخاطبان را برقرار کرده و آنها را به بازدید از رستوران دعوت کرد.

ثانیاً، استفاده از بنر لایه باز، فرصتی است برای ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان. با ارسال بنرهای تبلیغاتی به مشتریان و افراد مختلف، می‌توان ایجاد تعاملات فعال و برقراری ارتباطات مستقیم با آنها را ترویج کرد.

سوماً، طراحی بنر لایه باز، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی چندمنظوره، می‌تواند به ارتقای فروش و افزایش درآمد رستوران کمک کند. با استفاده از تصاویر و متن‌های مناسب، می‌توان به جذب مشتریان جدید و افزایش تعداد سفارش‌ها و بازدیدها پرداخت.

در نهایت، با استفاده از بنر لایه باز برای تبلیغات خیر مقدم رستوران، می‌توان به ارتقای شناخت برند، افزایش فروش و جذب مشتریان جدید پرداخت. این ابزار تبلیغاتی، با لایه باز بودن، امکان تنظیم و شخصی‌سازی آن را برای نیازهای مختلف تبلیغاتی فراهم می‌کند و به تبلیغات موثر و بازده‌مند کمک می‌کند.

طرح بنر لایه باز رستوران، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این دسته از رستوران ها طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح بنر آشپزخانه و غذا خوری

طرح بنر رستوران شامل:عکس با کیفیت غذای ایرانی ، مرغ ،  وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی بنر غذا خوری

ابعاد:                                1920 در 1080 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قهوه ای

سایز:                                47 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر رستوران
  • همنشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح بنر
  • استفاده از عکس باکیفیت مرغ در طرح بنر رستوران می باشد. 
  • طراحی بنر، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل کبابی
  • طراحی ساده و کاربردی طرح بنر

بنر لایه باز رستوران , بنر کترینگ , بنر آشپزخانه , طرح لایه باز بنر غذا خوری , بنر لایه باز آشپزخانه , مانیتور , طرح بنر منوی رستوران , صفحه نمایش , طرح لایه باز بنر آشپزخانه , طرح بنر , بنر رستوران غذای ایرانی , طرح بنر رستوران , طرح لایه باز بنر رستوران , طرح لایه باز بنر منوی رستوران , نمایشگر , طرح بنر کترینگ , بنر منوی رستوران , کترینگ , بنر کترینگ , طرح بنر غذا خوری , بنر لایه باز , غذاخوری , بنر غذا خوری , منو , بنر , رستوران , غذای آماده , بنر لایه باز رستوران و کبابی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325