طرح لایه باز موکب ایستگاه صلواتی

شناسه مطلب : 426291
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :42 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح موکب ماه محرم

ماه محرم، یکی از ماه‌های مهم و مقدس در تقویم اسلامی است که در آن عزاداری و سوگواری برای شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در روز عاشورا صورت می‌گیرد. این ماه، برای مسلمانان شیعه به‌ویژه بسیار ارزشمند است و در طول آن مراسماتی برگزار می‌شود که به خاطراندازان و تأثیرگذاری‌هایی که دارد، توجه و احترام بسیاری به آن اختصاص می‌دهند.

یکی از عمل‌های مهم در ماه محرم، برگزاری ایستگاه صلواتی است. در این ایستگاه‌ها، مسلمانان برای مدتی در مکان‌های عمومی یا در مساجد و حسینیه‌ها جمع می‌شوند و صلوات و درود بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله) می‌فرستند. این ایستگاه‌ها فرصتی است که مردم بتوانند در فضای مشترک با هم از برکات صلوات نهفته در این عمل استفاده کنند و ارتباط خود با اهل بیت (ع) و حضرت محمد (ص) را تقویت کنند.

چاپ بنر‌های مرتبط با ماه محرم و ایستگاه صلواتی نیز می‌تواند تأثیر قابل توجهی در جذب توجه مردم و شرکت‌کنندگان داشته باشد. بنرها با استفاده از تصاویر و عبارت‌های مناسب، اطلاعاتی درباره اهمیت و محتوای ایستگاه صلواتی ارائه می‌دهند و به این ترتیب، علاوه بر جذب توجه، می‌توانند در افزایش شرکت کنندگان در این مراسمات مؤثر باشند. بنرها می‌توانند در مسیرهای عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های عمومی قرار گیرند تا بیشترین تأثیر را در جذب توجه مخاطبان داشته باشند.

به طور خلاصه، ماه محرم با عزاداری و سوگواری برای شهدای کربلا، ایستگاه صلواتی به‌عنوان یکی از فعالیت‌های مردم در این ماه مقدس و چاپ بنرهای مرتبط با آن، هر سه به طریقی می‌توانند در گسترش و آموزش درباره این مراسمات تأثیرگذار باشند و مردم را به شرکت در آنها تشویق کنند.

طرح بنر لایه باز با زمینه مشکی و تصویر عزادار حسینی می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند در جذب توجه و انتقال پیام‌های مربوط به ماه محرم و ایستگاه صلواتی عمل کند. این بنر، با استفاده از تصویر عزاداری حسینی، می‌تواند تأثیر بصری قوی و احساسی را بر مخاطبان خود داشته باشد. زمینه مشکی نیز بازتابی از رنگ سیاه عزاداری و سوگواری در ماه محرم است و به ارمغان می‌آورد که بیانگر جوانه‌هایی از اندوه و رنج است.

استفاده از طرح بنر لایه باز، امکان ویرایش و تنظیم محتوای آن را برای طراحان و تهیه‌کنندگان آسان می‌کند. این بدان معناست که می‌توانید تصویر عزادار حسینی، متن‌ها و عناصر دیگر بنر را به تناسب خود تغییر داده و پیام‌های مربوط به ماه محرم و ایستگاه صلواتی را به‌صورت شخصی و اصالتی بیان کنید.

با استفاده از این طرح بنر، می‌توانید به شرکت کنندگان در ایستگاه صلواتی در ماه محرم، پیام‌هایی انتقال دهید که به تحریک و تقویت ارتباط آنها با اهل بیت (ع) و معنویت عزاداری کمک کند. متن‌های قوی و تأثیرگذار را در بنر قرار داده و ضمن آن، تصویر عزاداری حسینی را به‌صورت جذاب و هنرمندانه درج کنید. این ترکیب، تأثیر قوی بر روی احساسات و همدردی مخاطبان خواهد داشت و از آنها دعوت به شرکت در مراسمات عزاداری ماه محرم و ایستگاه صلواتی خواهد کرد.

همچنین، بنر لایه باز این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید اطلاعات مربوط به مکان و زمان ایستگاه صلواتی را به‌روزرسانی کنید. با این روش، هرگونه تغییرات در برنامه‌ها و مکان‌ها را به راحتی اعمال کنید و مردم را به شرکت در این ایستگاه‌ها دعوت کنید. این بنرها را در مکان‌های عمومی مانند مساجد، حسینیه‌ها، خیابان‌ها و مراکز تجاری قرار داده تا بیشترین تأثیر را در جذب توجه مخاطبان داشته باشند.

با استفاده از طرح بنر لایه باز با زمینه مشکی و تصویر عزادار حسینی، می‌توانید پیام‌های مربوط به ماه محرم و ایستگاه صلواتی را با قدرت و تأثیر بیشتری منتقل کنید و مردم را برای شرکت در مراسمات عزاداری دعوت کنید. این بنرها، جوانه‌های امید و انسانیت را در دلهای مردم زنده می‌کنند و شوق و همدردی را برای حضور در این مراسمات ایجاد می‌کنند.

طرح لایه باز بنر ایستگاه صلواتی محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر موکب محرم

بنر طرح های موکب و ایستگاه صلواتی شامل: تصویر عزادار حسینی و چای ، کادر  مذهبی، کادر اسلیمی، حاشیه تذهیب، محراب، تذهیب و نقوش مذهبی در زمینه بنر می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  بنر محرم (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر ایام محرم

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               42 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی  در طرح بنر محرم
  • استفاده مناسب از تصویر عزادار حسینی و چای و کادر اسلیمی در طرح بنر ایام عزاداری محرم

دانلود طرح بنر موکب ماه محرم , بنر محرم psd , دانلود طرح بنر موکب , طرح موکب , دانلود طرح ایستگاه صلواتی ماه محرم , طرح بنر موکب , بنر موکب , طرح بنر محرم , بنر ایستگاه صلواتی ماه محرم , عزاداری محرم , بنر موکب ماه محرم , طرح لایه باز موکب چایخانه , طرح موکب ماه محرم , طرح اسلیمی , طرح بنر موکب ماه محرم , بنر محرم , چایخانه , بنر لایه باز محرم , موکب , بنر ماه محرم , موکب لایه باز , طرح بنر ایستگاه صلواتی , دانلود بنر محرم , موکب چای خانه , ماه محرم , مراسم عزاداری , ایستگاه صلواتی , بنر محرم لایه باز , بنر لایه باز ایستگاه صلواتی , ایستگاه صلواتی , بنر عزاداری ماه محرم , تذهیب , چای خانه , بنر های لایه باز محرم , طرح موکب چایخانه , موکب ماه محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325