طرح لایه باز ماگ عید نوروز

شناسه مطلب : 413795
ابعاد :9.5 در 21 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
شکیلا کاملیان
طراح : شکیلا کاملیان

طرح ماگ نوروز

طرح لایه باز ماگ نوروز، یکی از طرح‌های محبوب برای استفاده در تبلیغات نوروزی است. در این طرح، از تصویری زیبا و جذاب برای جذب توجه مخاطبان استفاده می‌شود که با تغییر رنگ و افزایش دمای مایع درون ماگ، طرح را بر روی ماگ بروز می‌دهد. در ادامه به توضیح کاربردهای این طرح در تبلیغات پرداخته خواهد شد.

۱- افزایش توجه مخاطبان: استفاده از طرح لایه باز ماگ نوروز، با ایجاد یک اثر ویژه، به جذب توجه مخاطبان در تبلیغات کمک می‌کند. تغییر شکل و طرح ماگ به شکل یک بازی جذاب و متفاوت برای مخاطبان تبدیل می‌شود که می‌تواند باعث جذب توجه بیشتر آن‌ها شود.

۲- ترویج برند و محصولات: از طریق استفاده از طرح لایه باز ماگ نوروز، برند‌ها و شرکت‌ها می‌توانند به سادگی از فرصت نوروز برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنند. به عنوان مثال، تصویر لوگو یا محصول شرکت روی ماگ قرار می‌گیرد و با تغییر رنگ و ظاهر مایع داخلی، طرح و نام برند به شکلی زیبا و جذاب نمایش داده می‌شود.

۳- افزایش ارتباط با مشتریان: استفاده از طرح لایه باز ماگ نوروز، فرصت خوبی برای تقویت ارتباط با مشتریان است. برای مثال، شرکت‌ها می‌توانند به مشتریان خود در طول نوروز، ماگ نوروزی با تصویر برند خود هدیه دهند و در این راه با مشتریان خود در ارتباط باشند

افزایش شناخت برند: استفاده از طرح لایه باز ماگ نوروز، می‌تواند به افزایش شناخت برند و بهبود تصویر برند کمک کند. با نمایش طرح لوگو و نام برند روی ماگ، مخاطبان به صورت مستقیم با برند آشنا می‌شوند و این باعث افزایش شناخت و تشخیص برند توسط مخاطبان می‌شود.

بنابراین، طرح لایه باز ماگ نوروز، به عنوان یکی از طرح‌های جذاب و متفاوت، می‌تواند در تبلیغات نوروزی بسیار مفید واقع شود. این طرح می‌تواند با جذب توجه مخاطبان، ترویج برند و محصولات، افزایش ارتباط با مشتریان و افزایش شناخت برند، به بهبود اثربخشی تبلیغات کمک کند.

 

طرح  ماگ نوروز ، توسط طراحان پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت، طراحی و در دسترس آنان قرار گرفته است.

 

عناصر طرح ماگ نوروز

طرح ماگ نوروز شامل: وکتور مناسب و متن تبریک عید نوروز ، طرح گرافیکی و فانتزی ماگ می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ماگ، می توانید علاوه بر چاپ روی ماگ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تبریک و شادباش استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی ماگ نوروز

ابعاد:                                9.5 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سبز

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز ماگ نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی سبز با رنگ ماگ
  • طراحی با استفاده از عناصر گرافیکی و باکیفیت
  • استفاده از وکتور مرتبطدر طرح ماگ لایه باز نوروز
  • استفاده از المان های فانتزی مناسب با طرح ماگ
  • پوشش کامل سطح ماگ با طرح ماگ نوروز

 


ماگ با طرح نوروز , ماگ عید نوروز , ماگ , طرح روی لیوان , ماگ سال نو , طرح ماگ , طرح لایه باز ماگ نوروز , ماگ عید , لیوان نوروز , ماگ نوروز , طرح لایه باز ماگ , ماگ سال نو , طرح ماگ نوروز , طرح لیوان نوروز , ماگ نوروز , سال ببر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325