طرح لایه باز ماگ روز دختر

شناسه مطلب : 443710
ابعاد :9.5در 21 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :35 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح ماگ روز دختر

طرح لایه باز ماگ یکی از ابزارهایی است که به مناسبت روز دختر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این طرح‌ها عموماً شامل یک الگو یا قالب برای چاپ روی ماگ یا لیوان است که کاربران می‌توانند با ویرایش و سفارشی‌سازی متن و تصاویر، ماگ‌هایی شخصی‌سازی شده را برای اهدای هدایای منحصر به فرد به دختران خود یا دیگران طراحی کنند.

در روز دختر، استفاده از طرح لایه باز ماگ می‌تواند به عنوان یک راه جذاب و متفاوت برای جشن‌گیری و ارتقای ارزش دختران و زنان در جامعه مورد استفاده قرار گیرد. این ماگ‌های شخصی‌سازی شده می‌توانند به عنوان هدایای خاص و مفید به دختران، زنان، یا کارکنان زن در شرکت‌ها و سازمان‌ها اهدا شوند و به آنها احساس تقدیر و ارزشمندی بیشتری برای شرکت در جامعه بدهند.

استفاده از طرح لایه باز ماگ در تبلیغات می‌تواند به دو صورت انجام شود. اولاً، می‌توان این ماگ‌ها را به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان یا همکاران اهدا کرد. با قرار دادن لوگو و شعار شرکت، همراه با پیام‌های محبت‌آمیز به مناسبت روز دختر بر روی ماگ، می‌توان ارتباطات شرکت با مشتریان و همکاران را تقویت کرده و به آنها احساس تقدیر و ارزشمندی بیشتری داد.

ثانیاً، این ماگ‌ها می‌توانند به عنوان جزئی از کمپین‌ها و رویدادهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرند. با طراحی و سفارشی‌سازی ماگ‌هایی با طرح‌های جذاب و پیام‌های الهام‌بخش به مناسبت روز دختر، می‌توان توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و از طریق این محصولات جذاب، پیام‌های مثبت و ارزشمندی را به جامعه منتقل کرد. این اقدام همچنین می‌تواند به افزایش شناخت برند و فعالیت‌های شرکت در جامعه کمک کند.

طرح ماگ روز دختر، توسط طراحان ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت، طراحی و در دسترس آنان قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح ماگ روز دختر

طرح ماگ  روز دختر شامل: وکتور دختر و متن مرتبط می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ماگ، می توانید علاوه بر چاپ روی ماگ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تبریک و شادباش استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز ماگ روز دختر

ابعاد:                                9.5 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 نارنجی

سایز:                                35 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز ماگ روز دختر
  • هم نشینی مناسب رنگ نارنجی با طرح ماگ
  • طراحی با استفاده از عناصر گرافیکی و باکیفیت
  • پوشش کامل سطح ماگ با طرح ماگ روز دختر

طرح ماگ دختر , ماگ , تایپوگرافی روز دختر مبارک , ماگ با طرح دختر , طرح لیوان روز دختر , لیوان روز دختر , دانلود طرح لایه باز , طرح لایه باز ماگ , طرح روی لیوان , سابلمیشن , طرح ماگ , دانلود طرح ماگ روز دختر , دختر , روز دختر , ماگ روز دختر , ماگ تبریک روز دختر , تصاویر فانتزی , چاپ لیوان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325