طرح لایه باز ماگ تبریک تولد

شناسه مطلب : 442262
ابعاد :21 در 9.5 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :11 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح ماگ تولد

طراحی یک ماگ تبریک تولد با طرح لایه باز، یکی از راه‌های بسیار موثر برای ارتقای برند، جذب مشتریان جدید و بهبود روابط با مشتریان فعلی است. 

  1. جذابیت بصری: یکی از اصلی‌ترین عوامل در تبلیغات، جذابیت بصری است. طراحی ماگ تبریک تولد با طرح لایه باز و به کارگیری نرم‌افزارهای گرافیکی، به شما امکان می‌دهد تا طرح بسیار زیبا و جذابی را برای ماگ تولد طراحی کنید. همچنین، انتخاب رنگ‌های زیبا و جذاب و انتخاب تصاویر مناسب، باعث جذب مشتریان بهتر خواهد شد.

  2. ارسال پیام تبریک: طراحی یک ماگ تبریک تولد با طرح لایه باز، به شما امکان می‌دهد تا به مشتریان خود پیام تبریک بفرستید. این پیام تبریک می‌تواند شامل تصویری زیبا و متنی خاص باشد که احساس مهربانی و دوستی را به مشتریان ارسال کند. این ارتباط نوعی ارتباط انسانی است که می‌تواند باعث افزایش اعتماد مشتریان به برند شما شود.

  3. اهدای هدیه: ماگ تبریک تولد با طرح لایه باز، به شما امکان می‌دهد تا به مشتریان هدیه دهید. این هدیه می‌تواند شامل یک ماگ تبریک تولد با طرح لایه باز باشد که به نام مشتری سفارش داده شده است. اهدای هدیه به مشتریان، می‌تواند باعث رشد و توسعه کسب و کار شما

    شود و مشتریان شما را به دیگران معرفی کنند و به شما توصیه‌نامه بدهند.

    1. افزایش شناخت برند: طراحی ماگ تبریک تولد با طرح لایه باز، می‌تواند به افزایش شناخت برند کمک کند. شما می‌توانید لوگو و نام برند خود را بر روی ماگ قرار داده و با هدیه دادن ماگ به مشتریان، شناخت برند خود را بالا ببرید. همچنین، اگر مشتریان از طریق ماگ خود به دوستان و آشنایان خود اشاره کنند، شناخت برند شما نیز به طور ناخودآگاه به دیگران منتقل می‌شود.

    2. استفاده‌ی دائمی: ماگ تبریک تولد با طرح لایه باز، می‌تواند به عنوان یک هدیه‌ی دائمی برای مشتریان شما استفاده شود. ماگ تولد با طرح لایه باز، قابلیت شستشو و استفاده مجدد را دارد و مشتریان می‌توانند آن را برای مدت طولانی در کنار خود نگه دارند. استفاده‌ی دائمی مشتریان از ماگ تبریک تولد با طرح لایه باز، به معنای به یاد ماندن برند شما و افزایش وفاداری آن‌ها به شما است.

طرح  ماگ تولد ، توسط طراحان ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت، طراحی و در دسترس آنان قرار گرفته است.

 

عناصر طرح ماگ تبریک تولد

طرح ماگ  متولدین فروردین شامل: طرح گرافیکی و فانتزی ماگ و متن تبریک تولد، وکتور می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ماگ، می توانید علاوه بر چاپ روی ماگ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تبریک و شادباش استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی ماگ فروردین

ابعاد:                                9.5 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز ماگ تبریک تولد
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با ماگ
  • طراحی با استفاده از عناصر گرافیکی و باکیفیت
  • استفاده از المان های فانتزی مناسب با طرح ماگ
  • استفاده از وکتور در طراحی ماگ تبریک تولد
  • پوشش کامل سطح ماگ با طرح ماگ تولد

چاپ لیوان , طرح ماگ تبریک تولد , تایپوگرافی جان و جهان من تویی , ماگ لایه باز تبریک تولد , ماگ , سابلمیشن , طرح روی لیوان , طرح لایه باز ماگ , ماگ تبریک تولد , طرح ماگ ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325