طرح لایه باز قبض رسید آرایشگاه زنانه

شناسه مطلب : 417442
ابعاد :7 در 21 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح قبض آرایشگاه زنانه

طرح لایه باز قبض یکی از روش‌های متداول در انتقال پول و پرداخت هزینه‌ها است که با استفاده از آن، امکان پرداخت هزینه‌های مختلف به صورت الکترونیکی و از طریق پلتفرم‌های مجازی فراهم می‌شود. در حوزه آرایشگاه‌ها نیز این روش به عنوان یکی از روش‌های پرداخت به کار گرفته می‌شود.

با توجه به این که آرایشگاه‌ها به عنوان یکی از مواردی هستند که برای شناخته شدن و جذب مشتری، نیاز به تبلیغات دارند، استفاده از طرح لایه باز قبض می‌تواند به عنوان یک روش موثر در تبلیغات آرایشگاه‌ها به کار رود. با استفاده از این روش، آرایشگاه می‌تواند بر روی صفحات اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی خود، تبلیغات خود را درج کند و مشتریان می‌توانند با کلیک بر روی آن، به صفحه پرداخت منتقل شوند و با پرداخت هزینه، خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

استفاده از طرح لایه باز قبض به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی آرایشگاه‌ها، دارای مزایایی مانند صرفه‌جویی در زمان و هزینه برای آرایشگاه و مشتریان است. همچنین، با استفاده از این روش، مشتریان قادر خواهند بود تا به راحتی هزینه خود را پرداخت کنند و نیاز به حضور حضور شخصی برای پرداخت را ندارند.

طرح قبض آرایشگاه زنانه، را به عنوان رسید قرارداد کارفرما و مشتری توسط تیم پارس گرافیک  طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح قبض سالن زیبایی زنانه

طرح قبض آرایشگاه زنانه شامل: کادر ساده، وکتور چهره زن و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از المان های طرح برای طراحی سایر قبض ها نیز بهره ببرید.

قبض آرایشگاه زنانه، طرح قبض آرایشگاه زنانه، طرح قبض لایه باز آرایشگاه زنانه، طرح لایه باز قبض، قبض، لیبل ، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح قبض آرایشگاه زنانه

ابعاد:                                7 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                              PSD

رنگ:                                 سفید

سایز:                                12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز قبض سالن زیبایی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و طرح قبض
  • طراحی قبض با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از وکتور چهره زن در طراحی قبض
  • طراحی شیک و کاربردی قبض که مناسب شغل آرایشگاه زنانه می باشد.
  • طراحی ساده و کاربردی قبض آرایشگاه زنانه

طرح رسید آرایشگاه زنانه , طرح قبض آرایشگاه , طرح قبض , طرح لایه باز , قبض , آرایشگاه , قبض آرایشگاه زنانه , آرایشگاه زنانه , طرح psd , طرح , رسید آرایشگاه زنانه , طرح رسید آرایشگاه , طرحpsdرسید آرایشگاه , قبض لایه باز , طرح قبض آرایشگاه زنانه , قبض رسید , قبض رسید آرایشگاه , طرح لایه باز رسید آرایشگاه , طرح قبض لایه باز , رسید لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325